Log ind med sociale netværk
10 aug 2026, 16:09
5 lags oled på vej. https://www.macrumors.com/2026/08/10/ol ... er-screen/
25 aug 2026, 11:00
31 aug 2026, 08:38
Der er rigtig mange OLED TV på tilbud for tiden. LG B5, C5, C6, G5, Philips OLED760, Samsung S85F, S90F, S90H, S95F.
https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php
31 aug 2026, 08:44
Rasmus Larsen skrev: ↑31 aug 2026, 08:38 Der er rigtig mange OLED TV på tilbud for tiden. LG B5, C5, C6, G5, Philips OLED760, Samsung S85F, S90F, S90H, S95F.Blandt andet 77" LG B5 til 8.888 kroner og 55" Samsung S90F til 5.999 kroner. Er dog ikke sikker på, at sidstenævnte stadig er på lager.
31 aug 2026, 10:57
Endnu et spørgsmål (efter tidligere 65" spm...) : Jeg har skruet op for størrelsen og har besluttet, at jeg vil have en 77" (selvom WAF ikke er helt i top
)
Har kigget 77" C5 (fortryder at jeg ikke sprang på Power tilbuddet til lige over 10k). Men løbet er måske ved at være kørt for tilbud på C5?
Næste mulighed er så C6 senere, eller evt. tilbuddet på 8888,- for B5 eller B6(e) senere?
Jeg har et ok tv, er ikke i panik, så kan sagtens vente på det gode tilbud, som minimum til BF eller tilbud omkring jul/Nytår.
Overvejede et øjeblik at springe på det B5 tilbud, men ved at jeg vil blive ærgerlig, hvis der kommer gode tilbud på C6/B6 inden for de næste mdr?
Så vidt jeg forstår er B6 en del bedre på lysstyrke end B5 og C6 selvfølgelig endnu bedre.
Hvad er gættet vedr. muligheden for at se priser på B6 på omkring 9k og måske 11k for C6 i 77" ved BF/Juletid? Ved godt at det er tidligt i modellens levetid, men i skriver jo også om lavere priser på store skærme (+80"), hvilket også presser 77" lidt ned?
Jeg bruger kun AppleTv som input og har soundbar, så det er kun selve skærmens billedkvalitet det handler om. Kommer op i en relativ lys stue, dog ikke direkte lys på skærm.
Rasmus Larsen skrev: ↑31 aug 2026, 08:44 Blandt andet 77" LG B5 til 8.888 kronerHej Rasmus
Endnu et spørgsmål (efter tidligere 65" spm...) : Jeg har skruet op for størrelsen og har besluttet, at jeg vil have en 77" (selvom WAF ikke er helt i top
Har kigget 77" C5 (fortryder at jeg ikke sprang på Power tilbuddet til lige over 10k). Men løbet er måske ved at være kørt for tilbud på C5?
Næste mulighed er så C6 senere, eller evt. tilbuddet på 8888,- for B5 eller B6(e) senere?
Jeg har et ok tv, er ikke i panik, så kan sagtens vente på det gode tilbud, som minimum til BF eller tilbud omkring jul/Nytår.
Overvejede et øjeblik at springe på det B5 tilbud, men ved at jeg vil blive ærgerlig, hvis der kommer gode tilbud på C6/B6 inden for de næste mdr?
Så vidt jeg forstår er B6 en del bedre på lysstyrke end B5 og C6 selvfølgelig endnu bedre.
Hvad er gættet vedr. muligheden for at se priser på B6 på omkring 9k og måske 11k for C6 i 77" ved BF/Juletid? Ved godt at det er tidligt i modellens levetid, men i skriver jo også om lavere priser på store skærme (+80"), hvilket også presser 77" lidt ned?
Jeg bruger kun AppleTv som input og har soundbar, så det er kun selve skærmens billedkvalitet det handler om. Kommer op i en relativ lys stue, dog ikke direkte lys på skærm.
31 aug 2026, 11:31
Ja jeg tror snart det er slut med C5 og B5. Det kan godt være der kommer en tilbudsrunde eller to her i september/oktober, men jeg er ret sikker på, at det er slut inden november, hvor "Black Friday" jo efterhånden starter ret tidligt på måneden. Ved Black Friday er det 2026-modellerne, der sælges.
Om 77" C5 igen kommer ned i samme pris inden er jeg ikke sikker på, og jeg tror vi skal hen i 2026 før C6 kommer langt ned. Jeg tror derimod, at B6 jævnligt vil komme ned under 10.000 kroner i 77".
B-serien er også fin, men ja ikke lige så lysstærk. Både mine forældre og bror har en B-serie. De er glade for dem, men jeg kan godt se, at de sidste procenter mangler, når jeg sidder foran dem. Det kommer naturligvis også an på, hvad man kommer fra og sammenligner med.
Om 77" C5 igen kommer ned i samme pris inden er jeg ikke sikker på, og jeg tror vi skal hen i 2026 før C6 kommer langt ned. Jeg tror derimod, at B6 jævnligt vil komme ned under 10.000 kroner i 77".
B-serien er også fin, men ja ikke lige så lysstærk. Både mine forældre og bror har en B-serie. De er glade for dem, men jeg kan godt se, at de sidste procenter mangler, når jeg sidder foran dem. Det kommer naturligvis også an på, hvad man kommer fra og sammenligner med.
31 aug 2026, 18:00
Er ikke voldsomt kræsen (har en +10 år middel LCD pt) og er meget opmærksom på værdi for pengene. Men ift. lysstyrke/refleksioner vil jeg nok helst give en smule mere for en C-serie. Der er også et lille ekstra spring op i billedkvalitet ved 77" C6"H"/"Pro"?
Rasmus Larsen skrev: ↑31 aug 2026, 11:31 Ja jeg tror snart det er slut med C5 og B5. Det kan godt være der kommer en tilbudsrunde eller to her i september/oktober....Tak for svaret. Må holde øje med om der kommer en sidste runde med gode tilbud på C5. Men ellers må jeg vente på nogle tilbud på C6 eller evt. B6...
.... Jeg tror derimod, at B6 jævnligt vil komme ned under 10.000 kroner i 77".
.... B-serien er også fin, men ja ikke lige så lysstærk....
Er ikke voldsomt kræsen (har en +10 år middel LCD pt) og er meget opmærksom på værdi for pengene. Men ift. lysstyrke/refleksioner vil jeg nok helst give en smule mere for en C-serie. Der er også et lille ekstra spring op i billedkvalitet ved 77" C6"H"/"Pro"?
01 sep 2026, 07:26
Ja 77" og 83" C6H skulle give endnu mere og Tandem WOLED panelet skulle også have bedre anti-refleks, så værd at tage med. Vi venter stadig på fod og fjernbetjening til den 77" C6 vi modtog for et stykke tid siden, men test er på vej 
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto