Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lunddal
JornH skrev: 23 aug 2026, 16:56 Der er nok ikke mange der har ... 2 Internet forbindelser…
Billede
JornH skrev:Men skrev Kim ikke lige de også har set den fejl besked…
Fordi knægten har været i Guatamala.

Måske du skulle sørge for, at de enheder, du vil bruge TV 2 Play på (TV 2 som du ellers ikke vil støtte, men betaler til tre gange), var på samme internetforbindelse.

PS: I øvrigt endnu en tråd, der er blevet til en JornH tråd.
Af JornH
Vi venter bare på at OP med det lidt sære navn vender tilbage…

Men jeg har prøvet at få det på samme IP uden held, ved ikke om det er ATV boks eller tv der skal ændres…

Men nok om det ser det som sagt på min 49 tommer tv…
Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 23 aug 2026, 18:29
Men jeg har prøvet at få det på samme IP uden held, ved ikke om det er ATV boks eller tv der skal ændres…
Hvis det er TVet der bruges, så skal det på den anden forbindelse, hvis det er din ATV eller Android/Google Streamer, så er det den der skal på den anden forbindelse.
Brugeravatar
Af Radiomanden
lunddal skrev: 23 aug 2026, 18:03
Radiomanden skrev: 21 aug 2026, 17:09 Du må klart være den eneste der har det sådan
To tv i samme rum, adskillige bokse, to internetabonnementer og to kabel-tv-abonnementer? Det er da helt normalt ;)
Ja ganske normalt, NOT. :s
Af JornH
Jeg forstår som sagt 6-7 sprog men dansk staving er ikke mit bedste… :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det har man så Autokorrektur (stavekontrol) til.
Af JornH
Det er forøvrigt en dårlig kutyme at rette hvad andre skriver, hvis meningen forstås…

Btw, vedr. OPs spørgsmål så er der lang ventetid på at få en LG 77 tommers TV fra Power, jeg har spurgt deres “bot” hvorfor der så reklameres med de TV, uden at få et nyttigt svar…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Elgiganten har en del LG 77" OLED i deres butikker, et par enkelte kommer her senere på måneden.
Af JLPFLD
Supergris skrev: 23 aug 2026, 20:25
JornH skrev: 23 aug 2026, 18:29 Men nok om det ser det som sagt på min 49 tommer tv…
MIT TV, som i dette tilfælde er DIT TV!
Så er Supersvinet på banen igen – svinet, som ikke har styr på grammatik og tegnsætning.
Af Supergris
Så vidt jeg har kunnet konstatere, er det nu det omvendte, der er tilfældet, endda med eksempel!

Siger du f.eks. "min TV" eller "min hus"?

Ligeledes har jeg gjort opmærksom på, at der ikke er tale om en artikel i et ingeniørmagasin, jeg har bare et ønske om, at folk ville gøre sig en smule mere umage.

Som jeg også har skrevet, gør jeg det udelukkende, når jeg ser, folk gør de samme ting konsekvent, hvor jeg selv ville blive glad for at blive rettet, så endelig: "be my guest"!

Ville du ikke blive glad, hvis du hele din levetid har lavet mellemrum før tegnsætning, for så at få at vide, at det skal der faktisk ikke være, som du så kan bruge fremadrettet?
Af JLPFLD
Som når du konsekvent bruger tænkeprikker uden mellemrum… Jeg mindes, du var pisseligeglad, da jeg for år tilbage påpegede det over for dig i en af dine samtaler, hvor du er SÅ fantastisk god til at påpege andres fejl.

Fjols ...