Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er som Beckham skriver så sandelig muligt at bruge Play på 2 enheder og samtidig, kan sagtens bruge det på TVet og PCen enten den ene enhed eller begge samtidig, som TV2 jo også bekræfter jfr tidligere indlæg.
Det er dog kun muligt med Live (Flow) at se det på en enhed af gangen når det er samme kanal.

Som TV2 Skriver, og som jeg tidligere skrev.
Den samme livekanal kan kun afspilles på én enhed ad gangen. Det er dog muligt at afspille den samme livekanal på to enheder samtidigt, hvis begge enheder er forbundet til den samme internet-router og IP-adresse.
Afspiller du to forskellige livekanaler, er det stadig muligt fra to enheder samtidig.
https://play.kundeservice.tv2.dk/hc/da/ ... nden-enhed
Af JornH
Det kan godt være det kan ses på en pc men det er om det kan ses på to TVs, meg jeg kan ikke lige skifte til samme IP og prøve…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Når det ikke er samme IP, så kan man jo som skrevet ikke se samme kanal på 2 enheder samtidig.
Af hopgreve
Med TV2 play incl sport abb , kan op til max 5 enheder være logget på , der kan ses 2 streams ad gangen , men kun 1 live stream ad gangen...så 1 live og 1 arkiv ad gangen pr abb..
MVH
Af JornH
Så er vi efterhånden enige, ser ingen kanaler, dem ser jeg hos Norlys… men hvis i så det billede jeg postede, kan jeg kun have et tv logget ind….
Af Supergris
Så OLEDet er kun til pynt?
Uanset om du sidder tæt på eller ej (du sidder vel ikke under en meter fra skærmen?), vil du stadig kunne drage fordel af en større skærm.
55" burde være minimum til en stue.
Du burde give det et forsøg. Jeg er sikker på, du vil blive glad for de ekstra detaljer og større indlevelse.