Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 30 apr 2026, 09:43 Som bekendt kommer den stort anlagte Narnia-film også på Netflix i slutningen af året. Først i IMAX (ingen andre biografer), dernæst på Netflix.
Nåh, så udskød Netflix Narnia og giver – for første gang – filmen en regulær biografpremiere verden over.

Netflix bøjer sig for biograferne: 'Narnia' får 45 dages eksklusivitet
Ifølge Politikens anmeldelse er det Netflix, som kommer til at få "Dark Winds" (krimiserie sat i Navajo-territoriet) i Danmark, men jeg kan ikke se den på streamingkalenderen - har Politiken eventuelt fået adgang til en august-udgivelse fra Netflix?
steadi skrev: 28 jul 2026, 07:18 Ifølge Politikens anmeldelse er det Netflix, som kommer til at få "Dark Winds" (krimiserie sat i Navajo-territoriet) i Danmark, men jeg kan ikke se den på streamingkalenderen - har Politiken eventuelt fået adgang til en august-udgivelse fra Netflix?
De første fire sæsoner er p.t. på Netflix. Lige tjekket nu her (har selv set alle fire sæsoner på flix tidligere, og den kan VARMT anbefales). De første tre sæsoner kom på Netflix tilbage slut 2025, mens S4 kom sometime i foråret, med nogle måneders mellemrum fra premieren på AMC.

Hvis det derimod er femte sæson, du leder efter, er den ikke udkommet endnu.
Senest rettet af Tabula Rasa 28 jul 2026, 07:30, rettet i alt 2 gange.
Det er bare serien generelt, jeg troede slet ikke den var tilgængelig i DK (hvilket fx PlayPilot angiver, at den ikke er), så tak!

Det betyder jo nok, at jeg igen må abonnere på Netflix, men jeg kan vel kværne sæsonerne på en måneds penge.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48