19 jun 2026, 08:08
Er der ulemper ved at forudbestille gta 6? Det koster vel det samme på playstation store om man køber på forhånd eller på udgivelsesdagen?
steadi skrev: ↑24 jun 2026, 17:58 Jeg var klar over, at Rockstar/Take-Two var grådige, men deres GTA VI-udgaver er alligevel next level - ikke kun det forventelige som biler, både og våben er gemt til de dyrere udgaver, men også eksempelvis nogle butikker i verdenen.Jeg hæftede mig ved følgende formulering: "Ultimate Edition amplifies this experience with an exclusive collection of premium vehicles, weapons, apparel, and action threaded across all aspects of Jason and Lucia’s story, and will be available for $99.99.", hvor der jo dermed reelt står: Ultimate Edition amplifies this experience with an exclusive collection of premium [..] action threaded across all aspects of Jason and Lucia’s story.
steadi skrev: ↑24 jun 2026, 17:58 I første omgang mangler jeg selvfølgelig lige en Playstation, men det kommer nok på et tidspunkt.Selv er jeg en tålmodig mand og venter på den version der bliver mulig efter Rockstars sædvanlige ekstra finpudsninger af ekstra grafiske features og niveauer til PCen, hvor af nogle også vil udvikles til og finde vej til en kommende next-gen konsol udgave. På det tidspunkt sidder jeg nok med RTX 6090 som jeg også håber vil kunne presses godt og grundigt af hvad Rockstar smider på af ekstra grafiske niveauer og features.
Rasmus Larsen skrev: ↑25 jun 2026, 11:26 Kode-i-æskeBetyder det så at brugeren faktisk ikke ejer spillet, men blot en licens jf. deres vilkår, ligesom i filmsagen? Så de rent faktisk kan slette spillet, hvis de lystede? :-/
GTA 6 giver fysiske skiver dødskysset
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.