11 jun 2026, 12:11
Yousee har ændret noget på webtv via browseren for ikke længe side. Nu får man leveret 1080, med dobbelt bitrate i forhold til 720
VILLAFOREVER skrev: ↑11 jun 2026, 10:56 De seneste VM har været i 4K opløsning, som tydeligt kunne ses. Både på DR kanalen og tv2 play. Det er noget af en skuffelse og downgrade..Vi må give skylden til den danske landsholdslejr. Hvis de havde kvalificeret sig, så havde vi måske fået 4K
Inden kampen, og lige når udsendelsen gik igang var det alm billede/opløsning, og kort efter skiftede billede kvaliteten til 4K. Vanvittig godt billede. Så jeg syntes det er skuffende vi iår kun får 1080P.
Kan tydeligt huske tv’et skiftede til 2160P, med kæmpe forskel i billedet..
Det kunne tydeligt ses at det var ægte 4K. Ligeså skarpt som at sætte en 4K skive i en afspiller..
Intet af det iår![]()
Radiomanden skrev: ↑11 jun 2026, 11:15 Hvis det er som på Android/Google, så holder man OK knappen nede til Infoen kommer frem.Sker ikke noget her når jeg holder OK knappen ende. Udover at den hopper ned på noget programinfo hvis jeg står på kabel. Står jeg i Play sker der slet ingenting.
Radiomanden skrev: ↑11 jun 2026, 18:52 Det kan udlæses på ATV ved tryk på en bestemt tast.Hej...Nej , man kan ikke umiddelbart se bitrate direkte fra en ATV 4K
JornH skrev: ↑11 jun 2026, 20:05 På min OLED tv trykkes bare på en Info knap…Får du så ikke kun oplyst opløsning...Når jeg fex lige nu , TV2 , trykker på I vises [email protected] den info indikerer jo blot hvad mit ATV leverer til tv , det kan man jo ikke bruge til ret meget.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.