Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Men skal jeg hente flere Apps må jeg bruge ATV boksen, da hukommelsen er opbrugt i begge mine TV, jeg syntes det er hurtigt, men forhandeleren siger det ikke betyder noget der somme tider skrives på skærmen på mit ret nye oled TV, den mangler hukommelse…
Jeg forstår ikke… mener du jeg skal se det hele med Apple TV boksen? Men problemet er Play appen der ikke kan bruges på mere end en TV og jeg har valgt at bruge Fire TVet til TV 2 Play, feks. MAX kan godt bruges på begge TV på samme tid, men det kan TV 2 Play ikke…
Ja, det hele på Apple TV. Det vil give dig en langt bedre og mere samlet TV-brugeroplevelse.

Du kan sagtens logge ind på TV 2 Play på mere end én TV-enhed ad gangen, så altså både Apple TV og Fire TV. Begrænsningen med én enhed på TV 2 Play er, at du kun kan se en live-kanal på én enhed ad gangen.

Vi har f.eks. TV 2 Play på adskillige TV-skærme og bokse herhjemme. Man kan vist maks være logget ind på fem enheder ad gangen.
@Rasmus, nu er TV 2 Play på Fire TVet, når jeg prøver at logge ind på Google TVet, kommer en fejl meddelse om jeg kun kan bruge Play på et TV ad gangen, i må nok have et andet abbo end mig… men jeg gør det måske forkert… jeg bruger ATV boksen da Play ikke er på google TVet…
Senest rettet af JornH 11 jun 2026, 13:03, rettet i alt 1 gang.
Radiomanden, for at kende forskel på mine to TV kalder jeg den ene for Fire TVet og den anden google TVet…

PS. Har du set nyt vedr din Google tv streamer idag?
Du må formulere dig tydeligt, for du skrev jo at TV2 Play er på Fire TV, hvilket ikke er korrekt.
JornH skrev: 11 jun 2026, 12:50 @Rasmus, nu er TV 2 Play på Fire TVet, når jeg prøver at logge ind på Google TVet, kommer en fejl meddelse om jeg kun kan bruge Play på et TV ad gangen, i må nok have et andet abbo end mig… men jeg gør det måske forkert… jeg bruger ATV boksen da Play ikke er på google TVet…
Det lyder mærkeligt. Jeg synes du skal prøve at skrive til TV 2 Plays support, for det burde være muligt.
Rasmus Larsen skrev: 08 jun 2026, 22:05 Den redesignede Podcasts app i tvOS 27 har også sektioner for Apple TV, Apple Music mv.

Appen byder på både lyd- og video-podcasts.
Her er et eksempel på video-podcasts i den nye Podcasts app. De indikeres med det lille TV-logo, altså Zane Lowe Interview-showet (som i øvrigt er ret godt).
Vedhæftede filer
tvos27_3_large.jpg
tvos27_3_large.jpg (273.75 KiB) Vist 166 gange
tvos27_8_large.jpg
tvos27_8_large.jpg (206.79 KiB) Vist 166 gange
JornH skrev: 11 jun 2026, 13:22
Radiomanden skrev: 11 jun 2026, 13:09 Du må formulere dig tydeligt, for du skrev jo at TV2 Play er på Fire TV, hvilket ikke er korrekt.
Jeg skriver jeg ser det på min Fire TV, men må jo bruge Nokia boksen…
jornH , Fire tv er en streaming stick fra Amazon , ikke et tv. Så du kan ikke se noget på Fire tv...
MVH
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144