Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Apple TV er forsinket i forhold til Bloombergs oprindelige bud på en lanceringsdato, mener Bloomberg. Hvad Mark Gurman skriver i gårsdagens nyhedsbrev:

"New Apple TV set-top box and HomePod mini hardware are nearly ready to go. I am told the hardware for the next Apple TV set-top box and HomePod mini has been done for months and that both devices are already in active use among employees at the company’s headquarters in Cupertino, California. As I’ve said before, these refreshes have been held back for many, many months because they were designed to launch in tandem with the new Siri and Apple Intelligence updates. That software is now scheduled for this fall, following numerous delays.

In terms of new features, don’t expect much from the Apple TV box other than an updated chip. If you’ve been using the latest Apple TV from 2022, like me, you may have noticed how slow it has become compared with newer devices. There is, I’m told, a possibility the remote will be refreshed in some form, but the box itself will look similar to the current version, which is an incarnation of the 2010 industrial design. (And even the remote update could just be a minor change inside the accessory, rather than something noticeable.)"
he he. han bliver ved ham Gurman.
Jeg tænker dette rygte er det rygte der skulle have været første gang men først nu, bla. fordi det nye i det her rygte er aktive test bla apple ansatte som virker lidt mere troværdigt at der er noget på vej.
Kan det tænkes i de sidste 1,5 års tid hvor han fejlagtigt har sagt nu kommer den 10 gange, at hans stædige påstand omkring at boksen har været klar i mange mange måneder er en måde at sige at han stadig havde ret alle de andre gange.
Jeg er stadig af den overbevisning at det virker usandsynligt at Apple skulle have haft et produkt klar til frigivelse og at de bare har ventet på noget software. Det tænker jeg er meget meget dyrt.
Men det finder vi nok aldrig ud af alligevel. Det eneste der måske kan give et peg om det er hvis det er den gamle A17Pro der følger med.
Forud for WWDC kårer Apple årligt en række designvindere af apps/spil. En af årets vindere er børnespillet Sago Mini Jinja's Garden til Apple TV. Ligner fin underholdning til de mindste.

Alle vinderne kan ses her: https://www.apple.com/newsroom/2026/06/ ... gn-awards/
Vedhæftede filer
Screenshot.png
Screenshot.png (700.73 KiB) Vist 1141 gange
WWDC 26 nærmer sig (mandag aften). Det bliver interessant at se, om vi hører mere om Eclipsa Video: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1780397410

Jeg har svært ved at se for mig, at det skulle blive slået stort op allerede nu, men måske i nogle af præsentationerne til udviklere. Jeg udvikler ikke apps, men jeg plejer at kigge med i de præsenterer, der omhandler videoteknologi, for ofte er der god info.
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 144