06 jun 2026, 12:59
Provinsen skrev: ↑06 jun 2026, 07:50
Naiera skrev: ↑06 jun 2026, 05:59
Der kræves IKKE en chip for at gøre en UB820 kodefri. Hvorfor fanden læser folk Radiospandens indlæg og tror på det han skriver? Manden har jo fucking aldrig ret.
Som sagt kan man hacke firmwaren på blandt andet UB820 og gøre den regionsfri, samt lukke op for en lang række andre fine features. Jeg fik min UB9000 ordnet, og det er ikke så lidt den nu er blevet bedre.
Jamen godmorgen også til dig.
Først og fremmest. Vil jeg gerne beklage. Det med at firmware hacket var nok var jeg ganske enkelt ikke klar over. Nu bliver jeg nysgerrig, hvem kan klare UB9000? Indtil videre har jeg ikke fundet nogle der kan.
.
Hvilke ting kan forbedres ved at "ordne" ub9000? Gælder det afkodning af eksempelvis SA - CD diske f.eks?
Mvh Provinsen.
Hvorfor skrives der så mange steder.
De fleste Panasonic Blu-ray-afspillere kan ikke gøres regionsfrie til Blu-ray via en simpel tastekode, da regionslåsningen ligger i hardwaren og kræver en fysisk chipmodifikation.
Der skrives da godt nok også.
Der findes dog visse undtagelser og metoder, afhængigt af din model og dine behov
Panasonic 55Z80A, Klipsch Flexus CORE 200, Panasonic DMP-BD84EG-K, JBL Authentics 500, Tangent Ampster BT II, Technics SL 1210 MK2 med Ortofon Concorde, Technics SL PG 390, Google TV Streamer.