Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Naiera skrev: 28 apr 2026, 10:52 Hvad skal en infrarød sensor på AirPods gøre godt for?
Efter sigende noget med "spatial computing", styring vha. gestik, en AI-vinkel samt forbedring af lyd ift. omgivelserne. Rygtet om IR-sensorer – eller kamera – har floreret i noget tid og så tror jeg formålene er mere spekulative.
Rasmus Larsen skrev: 28 apr 2026, 11:39
hopgreve skrev: 28 apr 2026, 11:09 Jeg drømmer mest om en form for "info" knap af en art , så man kan se bitrate på billede , samt lydformat/bitrate. Fatter ikke at det ikke er kommet endnu ...
MVH
Har du en Mac? Så kan du slå dette til på Apple TV. Der kommer et nyt menupunkt i appen indstillinger.
Hej..Nej det har jeg ikke , så håber det kan komme direkte på ATV
MVH
hopgreve skrev: 28 apr 2026, 11:48
Rasmus Larsen skrev: 28 apr 2026, 11:39
hopgreve skrev: 28 apr 2026, 11:09 Jeg drømmer mest om en form for "info" knap af en art , så man kan se bitrate på billede , samt lydformat/bitrate. Fatter ikke at det ikke er kommet endnu ...
MVH
Har du en Mac? Så kan du slå dette til på Apple TV. Der kommer et nyt menupunkt i appen indstillinger.
Hej..Nej det har jeg ikke , så håber det kan komme direkte på ATV
MVH
enig. Den funktion har eksisteret altid og er i tvOS indstillingerne som et menupunkt som man kan aktivere/deaktivere streaming detaljer. Der er bare ikke adgang til den uden man først har en udviklerkonto på en mac. Jeg har skrevet et par gange til dem at jeg ønsker det i en ny tvOS opdatering så den bliver synlig og alle har adgang til det uden en udviklerkonto. zzzzz.......
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139