Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Huleboer
Er der en chance for at den her tråd kan komme til at handle om PS5 og spil igen, eller er det vigtigere at slås om hvem der kan præstere det højeste lixtal, i en diskussion der for længst er blevet afsluttet?
Hej Alle.

Jeg har et download problem med min PS5 Pro.
Jeg downloader utrolig langsomt, selvom jeg har en perfekt router og en 300/300 forbindelse.
Konsollen er indstillet til 5GHz.

Nogle forslag til, hvad det ellers kan skyldes?
Konsollen er nulstillet komplet og opdateret.

Nu har det taget 7 timer at downloade Indiana Jones, men den er ikke engang færdig endnu..
Brugeravatar
Af Naiera
Hvad siger hastighedstesten? Hvor langt fra routeren er konsollen? Hvad for en PERFEKT router er det, du har?
VILLAFOREVER skrev: 11 apr 2026, 15:47 Hej Alle.

Jeg har et download problem med min PS5 Pro.
Jeg downloader utrolig langsomt, selvom jeg har en perfekt router og en 300/300 forbindelse.
Konsollen er indstillet til 5GHz.

Nogle forslag til, hvad det ellers kan skyldes?
Konsollen er nulstillet komplet og opdateret.

Nu har det taget 7 timer at downloade Indiana Jones, men den er ikke engang færdig endnu..
I internetindstillingerne på PS5 prøv da at sæt DNS til 8.8.8.8. Det er en gratis offentlig DNS-server fra Google. Det har givet et stort boost i downloadhastighed på min PS5.
Kan du vejlede mig omkring opsætningen af DNS 8.8.8.8

Det virkede ikke, ville slet ikke på internettet.

Lige så nogle indstillinger er jeg ikke så kompetent til.. ;)

Så en opsætnings vejledning ift problem, ville være skønt Rasmus.
Årh det ville være fedt! Jeg er måske også et meget simpelt menneske, men jeg kan godt lide de posts der er under 1900 ord, med tekniske forklaringer (Ja, jeg har sat det ind i en ord-tæller)
Huleboer skrev: 09 apr 2026, 14:53 Er der en chance for at den her tråd kan komme til at handle om PS5 og spil igen, eller er det vigtigere at slås om hvem der kan præstere det højeste lixtal, i en diskussion der for længst er blevet afsluttet?
Rasmus Larsen skrev: 19 mar 2026, 08:37
Rasmus Larsen skrev: 06 feb 2026, 10:39 Der går rygter om, at Starfield kommer til PS5 i april.

Forhåbentlig har de udbygget det og ryddet op, for det var altså ikke et særlig godt spil da det udkom til Xbox – jeg gav det mange timer. Konceptet var fint, men udviklerne havde helt afgjort gabt over mere end de kunne klare. Det skulle i hvert fald have haft 1 år i poleringsmaskinen.

Nu officielt.

"At the same time, Starfield’s biggest free update yet, Free Lanes, and the all-new Terran Armada story DLC will go live across all platforms. For those of you stepping onto the Frontier for the first time, this version of Starfield is the result of years of love from Bethesda Game Studios and the Starfield community. Bigger, deeper and packed with even more ways to play."

Lad os håbe, at batchen gør spillet bedre, for det havde bestemt potentiale.

"Starfield has also been visually enhanced for the PlayStation 5 Pro, with a Visual mode that runs 4K resolution at 30 fps and a Performance mode that features improved visuals at 60 fps."

Starfield is coming to PlayStation 5 on April 7
Det lyder som om, at Starfield er fyldt med bugs på PS5... Folk siger at spillet ofte fryser og crasher.
Brugeravatar
Af Naiera
Jeg gider i hvert fald ikke betale for det igen eller starte forfra anyway :p
  • 1
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • 247