Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Stadig ingen nytbom PSSR2?

Nogle der ved om Rayman 30 års jubilærums udgave passer til nye tv, eller kommer det med sorte bjælker? Opløsningen ser grumset ud på trailerne. Æreligt de ikke har forbedred grafik og lign, så det see ordenligt
Ud. Elskede Rayman, men er jo blevet mere krævende teknologisk. :)
Brugeravatar
Af TBC
VILLAFOREVER skrev: 13 feb 2026, 17:20 Stadig ingen nytbom PSSR2?
Nej, og det er egentlig bemærkelsesværdigt – især når de godt kunne melde officiel understøttelse af DLSS, FSR og XeSS (i Death Stranding 2 PC). Det gør kun tavsheden omkring PSSR endnu mere påfaldende.

Når det er sagt, så mener rygterne trods alt stadig, at PSSR lander inden marts (altså i Q1). Et ret sandsynligt scenarie er, at Sony vælger at afsløre det i forbindelse med en større kommende titel. Resident Evil 9 virker som et ret stærkt bud, hvis de vil præsentere teknologien sammen med en tung AAA‑udgivelse. Men at den information manglende, selv ifbm RE9 nyhederne på State og play, begynder faktisk at give anledning til bekymring angående forsinkelser.
Brugeravatar
Af bendix
Jeg syntes egentlig at RE4 remake kørte ganske fint på PS5 mon ikke at RE9 er i nogenlunde samme RE engine og vil køre ganske fint på Pro også. RE9 er pro enhances så PSSR kører det vel som minimum
Brugeravatar
Af bendix
I det hele taget er det fornuftigt at vente med at lancere PS6 indtil de har rykket en del mere over på PS5, og udviklingen af konsol eksklusive spil påvirker FPS.

Det undrer mig hvis Sony i forbindelse med rammeaftalen for PS6 produktion ikke allerede havde en fast pris aftale om de første x og x millioner konsoller og komponenternes pris. Det ligner ikke Sony at være på bagkant.
Af kabri
Er glad for min ps5 men hvis sony kan udskyde ps6 to år uden bekymring om tab af markedsandele så er der altså for lidt konkurrence på markedet :D Jeg håber ikke ps6 først kommer i 2029..
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237