Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Det er lige meget om radioen står 1 meter fra Norlys routeren, ellers er afstanden den samme mellem routererne og radioen.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Netradio det bruger jeg telefonen til, og BT forbindelse til de højttalere/anlæg jeg har.
Hvad har afstand til Router at gøre med kvaliteten af de Kbits der sendes med.
Af JornH
Jeg mente at afstand til routeren ikke er årsag til det ikke virker, jeg hører kun fire danske kanaler og en svensk, de virker godt med YS routeren…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det burde virke lige godt uanset den forbindelse den er på. Bruger som skrevet telefonen, den er på Mobildata, har rigeligt så det er uden nogen betydning, musik bruger ikke meget.
Af JornH
Det er der problemet er, når man skifter kanal skrives “tilslutter” og “henter” men med Norlys routeren skrives henter hver 5 minut ca. og det kan tage op til 2-3 minutter før musikken spiller og det gentages, uden kanal skiftes… nu har den med YS spillet et par uger uden der “hentes”
Af JornH
Radiomanden, jeg kan ikke med min telefon finde omtalte Radiokanal hverken hos Yousee eller andre, man skal vist have en Radio eller DAB radio for at høre den?
Af JornH
Globus Guld country hedder den, på min Smartradio der også er DAB, finder jeg den ikke som DAB kanal…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Den kender jeg godt de har deres egen App, kanalen kan også fås på bl.a Radio Danmark App'en.
Af JornH
Jeg skulle ikke skrive så tidligt, har da hørt den på telefonen, men jeg har ikke nogen højtaler til telefonen, så er bedre at høre det i radioen. Hører endda nogen gange i min nødradio med DAB kanaler.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Bruger udelukkende telefonen enten med Headset eller Streamer via BT til anlæg eller anden enhed.
Den er ikke på landsdækkende DAB.
Af JornH
Det er nok kun på DAB i det Sydjyske, men som sagt er den ikke i DAB på Smartradioen.
Jeg har også en billig kun internet radio, den finder den ikke, selvom der er Globus Guld Jul endnu.

Men nok om det er der ikke en med en løsning, måske er det noget med de 2.4 og 5 Ghz, men det vil jeg ikke til at rode med…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Kanalen sender julemusik hele året. Radio Globus Guld Jul er en dedikeret juleradiokanal fra Radio Globus og spiller julesange hele året rundt, døgnet rundt
Af JornH
Vi venter bare på en der har en løsning… forøvrigt buffer det også en sjældent gang med YS net…