Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle sammen.

Jeg kan ikke få viaplay til caste over på mit LG G4.
Det er lige meget om det er via min telefon eller via en tablet eller PC.

Viaplay logoet kommer frem og så crasher den efter 15-20 sekunder.

Er der nogen som har erfaringer med dette?
Hvorfor bruge Cast.? TVet har jo Viaplay Appen. Den hentes fra App butikken.
Det er nu nemmere direkte på TVet, men OK.
Folk sidder jo bare med tablet eller telefon… jeg ville prøve at caste noget tennis fra min bærbar, men virker ikke, nok fordi jeg ikke har en cast, min ultra cast har bare ligget ubrugt i over 10 år.

Men hvilken cast har du?
Jeg kan ikke teste det, kan kun se Viaplay direkte på mine tvs, men kan caste fra Yousee musik til min nye tv med Google tv caster… men skal feks. Telefon og tv ikke køre på samme internet?
For at de enkelte enheder kan "tale" sammen så skal de jo være på samme netværk. Her er der kun et, da alt kan bruge 5 Ghz, så ingen grund til 2,4 og længere rækkevidde. Da 5 Ghz jo også er hurtigere.
Jeg har Fiber fra YS, har slukket for 2,4 Ghz i Routeren.
Loggede på Routeren gik ind på Wi-Fi og deaktiverede 2.4. Har deres Kaon 3420 Router.
Jeg prøvede lige at caste fra PC til TV, virker ok da jeg har en indbygget cast på den TV, man skal være sikker på TV og PC kører på samme net. Der er ikke et problem for de fleste, men jeg har 2 net…

Undskyld noget helt andet vedr. Radiomanden kun kører med 5 Ghz. Jeg har YS routeren en gl model, den kører hvad bedst er, ved ikke med min Norlys router. Min Smartradio kører godt på YS, men hvis YS går ned, hopper Smartradioen selv over og bruger Norlys routeren, men det virker ikke ret godt, kan det være fordi YS kører 2.4 og Norlys kun 5? Sorry igen men om et problem jeg har… husk det drejer sig om en Smartradio.
Men vedr. OPs problem, virker det feks. at caste Youtube til TVet?