Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Der kommer Black Friday-tilbud på PLayStation den 21. november. Vi kender endnu ikke de danske priser, men får dem naturligvis med i Black Friday-oversigten.

De amerikanske tilbud er:
- PS5 Digital Edition 825GB – Fortnite Flowering Chaos Bundle will be available at a recommended retail price of $399.99 USD and the PS5 Console 1TB – Fortnite Flowering Chaos - Bundle will be available at a recommended retail price of $449.99. The bundle offerings feature PlayStation-exclusive in-game content** and 1,000 V-Bucks.
- In select regions, players can also save $100USD on PS5 consoles and $100 USD on PS5 Digital Edition consoles.
- Gamers looking for the most visually impressive PS5 gaming experience can also save $100 USD on PS5 Pro consoles.

PS5 accessories and games:
- $100 USD off PlayStation VR2
- $20 USD off PlayStation Portal remote player
- $20 USD off Pulse Elite wireless headset
- $30 USD off Pulse Explore wireless earbuds
- $30 USD off DualSense Edge wireless controller
- $20 USD off DualSense wireless controller
- $20 USD off Access controller
- Various discounts on PS5 games such as Death Stranding 2: On the Beach, Lost Soul Aside, Astro Bot, and God of War Ragnarök.
Jeg nappede lidt spil på BF-tilbud, da jeg var løbet tør. Spider-Man 2 var nede under 300 kr og så måtte jeg lige prøve Star Wars Outlaws. Den ser ud til at have fået tilpas med opdateringer til at være tålelig nu.
Brugeravatar
Af Naiera
Hvor? :p
Rasmus Larsen skrev: 21 nov 2025, 13:33 Ja det ser så ikke ud til at blive i dag i Danmark... Vi hører fra en dansk kilde, at der nok sker noget i næste uge, men vi har ikke fået det bekræftet.
PS5 tilbud kommer den 28. november i Danmark. Butikkerne er begyndt at kommunikere datoen.
Vedhæftede filer
screenshotps5bf2025.png
screenshotps5bf2025.png (1.51 MiB) Vist 721 gange
Af kabri
Hvis jeg ikke allerede havde en ps5 så ville jeg slå til nu, det bliver næppe billigere næste år efter meldinger om himmelflugt på ram priser.
Af Firefox
Hejsa.
Jeg har lige fået en ps5.
Jeg har forsøgt at forbinde fra ps5 til min AV reciever ( NADT758 ) i hdmi indgang. Men der kommer ikke noget billede på tvet ?

Jeg har prøvet flere forskellige kabler, og flere forskellige hdmi indgange.

Jeg har testet med direkte forbindelse fra ps5 til tv, for at udelukke en defekt ps5.. virker fint direkte imellem ps5 og tv.
Jeg havde ingen problemer med ps4 ??

Nogen ideer ?
  • 1
  • 229
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233