17 nov 2025, 18:54
Tjekket beskrivelser/oversigt på Dune 1+2, Lord of the Rings trilogy (Extended), The Hobbit trilogy (extended), Mad Max - Fury Road, Interstellar, Blade Runner 2049, og Harry Potter 7 (del 1+2). Alle Warner, alle i eget bibliotek og alle ejet på forhånd - de er alle nu uden Dolby Vision i beskrivelserne. Det havde de sidst jeg tjekkede og så dem.
Går jeg ind og tjekker i butik frem for eget bibliotek, står de til gengæld til at være med Dolby Vision. Men altså ikke i eget bibliotek. Det er på Apple tv app, via ipad.
Går jeg til gengæld ind på Apple tv app, via tv, står de alle til at være med Dolby Vision - og omend kun hurtig testet afspilning på Dune, afspilles den med DV.
Tilføjelse: nu begyndte jeg at tjekke andre film. Samme gælder for andre, der ikke er Warner. F.eks. Ad Astra (Fox), Bram Stoker’s Dracula (Columbia/Sony), hvor de ligeledes er uden DV i beskrivelser i bibliotek, men med DV i butikken.
Last edit: lige tjekket samtlige film i mit bibliotek, uagtet af produktionsselskab eller distributør. INGEN film i eget bibliotek har Dolby Vision i beskrivelser (hvilket langt de fleste havde før). Men i butikken optræder DV i beskrivelsen.
Og som lille, ærgelig tilføjelse til tidligere indlæg om Master and Commander - tidligere vist med fejlagtigt Atmos ikon, under forhåbningen om at opgradering var på vej. Dét er nu væk……hulk snøft….havde sådan glædet mig til den upgrade,
Senest rettet af Tabula Rasa 17 nov 2025, 19:29, rettet i alt 21 gange.
C3 | HW-Q995D