Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af G80
også DV her på alle de film der er nævnt. Mangler atmos på nogle af dem. Men har ikke styr på om der var atmos før. Tror ikke der er noget galt hvad angår de film.
Hvis du har rejst frem og tilbage i tid kan det være du har ændret noget. Er det ikke det der plejer at ske i film når man rejser tilbage i tid at der er noget der forsvinder.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
CSP skrev: 17 nov 2025, 08:51 @Rasmus, oplever du også problemer med andre Warner film i butikken som pludseligt ikke er med Dolby Vision længere, altså ud over dem du selv måtte eje?
Når jeg tjekker den amerikanske butik, så er alle Warner titler med DV, så det er et lokalt dansk problem.
For mig står de med 4K Dolby Vision og Dolby Atmos. F.eks. Dune.

Jeg tjekker som regel på Mac for mest muligt at undgå faldgruberne med Apple TV appens integration med diverse abonnementstjenester.

One Battle After Another står dog også uden 4K og Dolby Vision hos mig. Det skal de have fikset.
Vedhæftede filer
screenshot.png
screenshot.png (3.79 MiB) Vist 78 gange
Af Tabula Rasa
Tjekket beskrivelser/oversigt på Dune 1+2, Lord of the Rings trilogy (Extended), The Hobbit trilogy (extended), Mad Max - Fury Road, Interstellar, Blade Runner 2049, og Harry Potter 7 (del 1+2). Alle Warner, alle i eget bibliotek og alle ejet på forhånd - de er alle nu uden Dolby Vision i beskrivelserne. Det havde de sidst jeg tjekkede og så dem.

Går jeg ind og tjekker i butik frem for eget bibliotek, står de til gengæld til at være med Dolby Vision. Men altså ikke i eget bibliotek. Det er på Apple tv app, via ipad.

Går jeg til gengæld ind på Apple tv app, via tv, står de alle til at være med Dolby Vision - og omend kun hurtig testet afspilning på Dune, afspilles den med DV.

Tilføjelse: nu begyndte jeg at tjekke andre film. Samme gælder for andre, der ikke er Warner. F.eks. Ad Astra (Fox), Bram Stoker’s Dracula (Columbia/Sony), hvor de ligeledes er uden DV i beskrivelser i bibliotek, men med DV i butikken.

Last edit: lige tjekket samtlige film i mit bibliotek, uagtet af produktionsselskab eller distributør. INGEN film i eget bibliotek har Dolby Vision i beskrivelser (hvilket langt de fleste havde før). Men i butikken optræder DV i beskrivelsen.

Og som lille, ærgelig tilføjelse til tidligere indlæg om Master and Commander - tidligere vist med fejlagtigt Atmos ikon, under forhåbningen om at opgradering var på vej. Dét er nu væk……hulk snøft….havde sådan glædet mig til den upgrade,
Senest rettet af Tabula Rasa 17 nov 2025, 19:29, rettet i alt 21 gange.
Af G80
har du også haft rejst tilbage i tid og lavet om på tingene :)
Ej, hvad sker der i Jeres film? er der gået kludder i det siden jeg opdagede at den nye film ikke var i 4K.
Har du tilknyttet HBO max app eller sådan noget til Apple TV Appen, som rasmus påpegede, måske det er den der driller.
Det kan også være at Eddy er allerede begyndt at spare pga sporten.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88