Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg vil helst have at de får styr på deres egne apps, og så skal Netflix op i TV-appen.
Er der andre der har været ude for at tv-knap har ændret indstilling så den fører til Apple TV applikationen i stedet for til hjemmeskærmen? Eller omvendt?

Jeg har alle dage haft min indstillet til hjemmeskærm, men i dag havde den skiftet indstilling, så den førte til Apple TV applikationen i stedet for. Jeg bruger den dagligt og jeg ved, at ingen har brugt nogle af vores Apple TV siden i går.
Er det sket sammen med opgradering til tvOS 26? Det skete ikke her, men det er da en mulig årsag.
Naiera skrev: 20 sep 2025, 20:14O-O
Det var bare en ironisk hentydning af min holdning til netflix.
RTL er en gammel nederen tysk kanal.
Jo Netflix må også godt blive til channel :)
eller næstbedste som du nævner, tilknyttet app til TVapp.

Den eneste grund til at mange 3. part ikke vil channels som jeg kan tænke mig til, er vel hvis man ikke vil have at abonnement opsigelsen skal være så nemt som det bliver i channels.
Men det vil stadig være et mysterium for mig, hvorfor man ikke vil resten af bekvemlighederne.
Det kan da absolut ikke være billigere for alle at udvikle og vedligeholde sin egen app frem for kun 1 "fælles" app.
Et sekund troede jeg lige at botten der har lavet tre nye tråde også havde været forbi her :p
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 118