Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så alle App's til f.eks film uanset hvilken udbyder og land de er fra skulle virke nøjagtigt på samme måde, på en given platform, det må da være i dine drømme.
Senest rettet af Radiomanden 20 sep 2025, 16:20, rettet i alt 1 gang.
Radiomanden skrev: 20 sep 2025, 16:09 Så alle App's til f.eks film uanset hvilken udbyder og land de er fra skulle virke nøjagtigt på samme måde, på en given platform, det må da være i dine drømme.
Det behøver ikke at være en drøm når man har ATV Radiomanden :p . Det er kun hvis man har Google streamer. Det er gas.
Apple tilbyder muligheden til 3. part på ATV via Channels i TV APP. Der skal bare siges ja tak og en pose penge som nogen allerede har gjort. Jeg tror i USA er der vel 50 channels på ATV og også I norge og sverige er der flere end i Danmark. Det er bare de helt store internationale udbydere der ikke vil. Eller jeg har faktisk ike styr på hvor mange og hvad. Jeg synes bare det kunne være smart.
Man kan da nok få alt med tilstrækkelig mange penge, men hvorfor skal en udbyders App være nøjagtig som den fra konkuranten, det giver ingen mening.
i det der hedder channels så bliver der er kun 1 app, men mange streamingtjenester, som man selv kan vælge fra og til.
Det lige før det bliver flowTV bare uden flow og reklamer, men mere flow end man skal skifte mellem 20 forskellige apps. Det kan sådan en gammel ræv som dig da godt lide.
Det må være noget der ligner Google TV, der ligger en del film fra diverse tjenester, men ikke alle og alle tjenester, så det bruges ikke.
Der er kun en Apple enhed i huset, det er min kones telefon som hun fik af sønnen da han fik en ny fra sit arbejde.
Rasmus Larsen skrev: 20 sep 2025, 16:12 Hvis I bruger Crunchyroll så er appen til Apple TV blevet opdateret med support for match billedfrekvens.
Det troede jeg ærlig talt allerede at den havde.
Radiomanden skrev: 20 sep 2025, 16:09 Så alle App's til f.eks film uanset hvilken udbyder og land de er fra skulle virke nøjagtigt på samme måde, på en given platform, det må da være i dine drømme.
Hvorfor det? Det "kræver" bare, at de benytter den afspiller, som platformen stiller til rådighed.

Jeg siger ikke, at selve brugergrænsefladen skal være den samme, men selve afspilleren skal være platformsafhængig, så betjeningen af videoafspilning fungerer ens på tværs af apps.
G80 skrev: 20 sep 2025, 16:34
Det behøver ikke at være en drøm når man har ATV Radiomanden :p . Det er kun hvis man har Google streamer. Det er gas.
Apple tilbyder muligheden til 3. part på ATV via Channels i TV APP. Der skal bare siges ja tak og en pose penge som nogen allerede har gjort. Jeg tror i USA er der vel 50 channels på ATV og også I norge og sverige er der flere end i Danmark. Det er bare de helt store internationale udbydere der ikke vil. Eller jeg har faktisk ike styr på hvor mange og hvad. Jeg synes bare det kunne være smart.
Tjenesterne behøver ikke at være channels. Bare at afspilleren er den lokale afspiller.
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 118