Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Det var også det jeg tidligere skrev, at bruge App i stedet for.
Af JornH
Jeg har set noget på boksen de sidste par timer, så mit abbo må virke, selvom de skrev det ikke havde været aktiv de sidste fem år. Jeg kan ikke finde emails fra dem om mine login infos, så jeg ikke kan teste om en app virker…
Af JornH
Men den boks er bare en android boks hvor man bruger en app, så sådanset ikke nødvendigt at købe flere
Af JornH
For at finde Logind info skal bruges den originale fjernbetjening til at se i settings, så mit spørgsmål er stadigvæk om og hvordan jeg får den remote til at virke? Jeg kan få det Logind info hos Moretv, men de vidste ikke hvordan man fik resat fjernbetjeningen. Men ser man på deres hjemmeside behøver man en ny licens for at bruge en ny App på TVet…

Men så længe jeg af omveje kan se tv på boksen venter jeg bare…
Af G80
JornH du er den eneste der har moreTV og 1000 andre bokse. Det ligner vel et juletræ under dit TV.
Genbrugsstationen venter på dig. Hvis de ikke kan hjælpe dig i support med dit problem, er det på tide at sige farvel.
Og i øvrigt har man ikke andre TV bokse, streaming bokse eller TV styresystemer, når man har ATV. Så er det, det eneste man har og bruger. Kender du ikke den regel?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Han har temmelig mange, en ATV, 2 Google TV (den ene er hans nye Panasonic TV), en You See boks, og den til Moore TV. Det er dem der er skrevet om at der haves.
Af JornH
Jeg har ikke fået rettet i min info tekst, men jeg har afleveret min Yousee boks tilbage, min ATV boks står bare slukket næsten altid, kun få Apps jeg har kun på den… bruger bare Apps på TVet…
Af JornH
More TV har ringet idag, men min telefon var næsten på lydløs, jeg må prøve at ringe til dem…

Vedr. noget under TVet har jeg en soundbar og en dvd afspiller, de to bokse fylder kun lidt…
Af JornH
Vi kan nu afslutte denne spørgsmål jeg får logind info til en app på TVet og fortsætter med at have Abbo.

Jeg kan nu skrotte den MoreTV boks som også er ældgammel…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja når du har flere muligheder for at bruge App, så er der da ingen grund til at have en boks stående, kvaliteten kan der næppe være forskel på. Bitraten er nok ikke høj.