Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg er pt. på sommerferie i Tyskland. I den forbindelse har jeg set at jeg kan oprette et årsabonnement på Youtube. Det kan man ikke i DK.

Ved I om jeg kan oprette et årsabonnement mens jeg er i Tyskland og stadig bruge det, når jeg er retur i DK?

Ser frem til at høre fra jer.
Så vidt jeg ved, så skal du have et betalingskort som er tilknyttet samme land som du har din youtube konto i.

Jeg vil mene at du ikke kan gøre det hvis du vil anvende dit danske via/mastercard, men ellers er prisen ret fin i forhold til den danske.

Men prøv da at oprettte det (evt ny google konto mens du er dernede) og se om det kan lade sig gøre.

Good luck
Hvis du kan oprette det, kan du også bruge det i Danmark bagefter.
Men der er nok ikke nogen garanti for at det kan fornyes om et år, eller at deres AI skanner deres kundedatabase for uoverensstemmelser mellem land, betalingskort og hvor man bruger det.
På den anden siden vil de vel godt have penge, og der er ikke noget ulovligt i at betale for din tyske "ven".
Danmark er i øvrigt verdens næst dyreste Youtube-land, efter Schweiz
Vildt nok danmark skal være blandt de dyreste:

Danmark  139 DKK  20,17 USD 
USA    13,99 USD 
Tyskland/Frankrig/Spanien   14,06 USD 
Storbritannien  16,79 USD 
Sverige   14,73 USD 
Schweiz   20,28 USD 
Small skrev: 16 jul 2025, 07:51 Det vil virke selvom du ikke er i tyskland, men som andre skriver kan du nok ikke fornye igen.

Men kan gøres langt billigere, hvis man har en VPN og finder den rigtige guide at følge.
Er det noget du ved eller noget du tror? O_O

Youtube forlanger mig bekendt at betalingskortet kommer fra det pågældende land som abonnementet tilhører. Jeg kan derfor ikke se hvordan han med sit danske kort skulle kunne betale for et tysk abonnement, uanset om det er månedligt eller årligt.

Selv har jeg det kørende i et andet land fordi jeg har et betalingskort som faktisk er tilknyttet til netop det land.. men uden at kunne matche land og abonnement, så har jeg ikke kunnet få det til at virke. !:(

Jeg er meget interesseret i at høre om der findes andre udveje da :). Del endelig ud af brugbare fifs
Det er lidt langhået ,men det virker.

Du skal installerer en andriod emulator på din PC som hedder bluestack.
Der efter installerer du youtube appen igennem bluestack på din pc og logger ind på youtube.
Så ændre du din VPN til det land du ønsker (Jeg bruger Ukraine) og herefter tilknytter dit kort.
Jeg bruger Revolut. Dette holder en måned eller to også skal man igennem det igen, men det tager kun 2 min.

Jeg betaler 25kr for et familieabonnement.
Small skrev: 18 jul 2025, 09:24 Det er lidt langhået ,men det virker.

Du skal installerer en andriod emulator på din PC som hedder bluestack.
Der efter installerer du youtube appen igennem bluestack på din pc og logger ind på youtube.
Så ændre du din VPN til det land du ønsker (Jeg bruger Ukraine) og herefter tilknytter dit kort.
Jeg bruger Revolut. Dette holder en måned eller to også skal man igennem det igen, men det tager kun 2 min.

Jeg betaler 25kr for et familieabonnement.
Det lyder interessant.. Jeg anvender også revolut i dag, men til betaling i Litauen og det er stadig ret pricy i forhold til ukraine. Det vil jeg kigge mere på da.

Tak for tip :)
Så Ukraine mv. sipper med 25,- pr. mnd. og de forlanger raskvæk ca. 140,- af os i Danmark

Så er der endnu en god grund til at finde alle de fiduser frem der findes så man kan slippe for at blive røvrendt og så bliver YouTube nødt at forstå at vi ikke gider at betale dem 140,- pr. mnd.

Priserne skal ned - de kan få en 50´er eller så forsætter vi med pirateriet
Senest rettet af KimKaos 18 jul 2025, 21:10, rettet i alt 1 gang.
KimKaos skrev: 18 jul 2025, 14:22 så bliver Yousee nødt at forstå at vi ikke gider at betale dem 140,- pr. mnd.
Hvad har YS med det at gøre.
Smarttubenext app på android boks, så slipper man for reklamer på youtube. Man kan også bruge browser med adblock på computeren. Så det er da nogle muligheder. Men på apple er det vidst ikke så let.
Jeg håber cbb mix kommer med youtube premium. Så er det da kun 50 kr. ekstra om måneden.
Smarttubenext app Hvor finder man den.?
Jeg fandt den via browser fra Nvidia Shield og så installer den derfra. Det er selvfølgelig sikkerhedsrisiko men det er opensource og andre siger det er sikkert. Måske er jeg dermed et nemt offer for hackere. Men det virker :-)