Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 25 jun 2025, 10:39 Nogle gange kan man godt være heldig, at parringen holder efter standby, men den ryger normalvis efter noget tid. Jeg brugte i en periode også netop AirPlay 2 med mine Beolab 9. Det var via B&O Essence-boksen med AirPlay 2.

Min primære anke ved løsningen var, at det ikke virkede med spillyd.
Det er også normalt det jeg oplever. Men han siger at ATV har været på standby hele natten og var stadig forbundet til airporten her til morgen.
Spoxy skrev: 25 jun 2025, 21:59 Det virker ikke, og ifølge Apple virker det da også kun med fast tilknyttede højttalere (Homepod og Homepod Mini).
Men jeg forventer da, at det vil virke med TVOS 26.
Apples HDMI 2.1 eARC virker ikke med AirPlay-højttalere i tvOS 26 betaen – kun HomePods.

Dermed ikke sagt, at det ikke kommer til at virke i den endelige udgave, men jeg tror det hænger sammen med, at spillyd og menulyd heller ikke virker med fast parring af AirPlay-højttalere.
Sofia har spurgt om dette, mon i her kender svaret om tv guide i ATV?

“ På min iPad har jeg DR app'en hvor jeg har TV-guide, så jeg hurtigt kan tilgå tidligere udsendelser. På Apple TV (2022) har jeg ikke TV-guide. Hvorfor der? Kan jeg få det?”
Som skrevet i anden tråd, så kan man gemme de ønskede udsendelser på Min Side, når man finder dem enten via en TVGuide eller på anden vis.
Vil bare lige dele en glædelig nyhed.
Worms spillet får comeback med ny version til Apple Arcade på ATV, 7. august.
Spillet meget i sin tid sammen med et par venner og øl. Lidt personlige gamle og gode minder.

Og for F1 interesseret, mener financial times at Apple har budt ind til streaming på Apple TV App.

Det var egentlig mest for at få tråden op :).
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 118