Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

JLPFLD skrev: 24 jun 2025, 20:47
Biornus skrev: 24 jun 2025, 18:50 Så er der ny beta til tvOS
Og ??? Det var der også i går. (OS26 beta2)

Men hold nu kæft hvor er det en farce, lige som det er det med iOS og macOS, så er tvOS26 fuldstændig ligegyldig for alle udenfor Trumpland!
Det var den selvsamme jeg henviste til.

Men du kan da gå et andet sted hen hvis skal være så mavesur?
Spoxy skrev: 24 jun 2025, 17:36 Min surround receiver er gået i udu, så jeg har forbundet mine 2 Beolab 9 til en Airport Express.
Jeg kan så få lyden ud i disse ved at vælge Airporten som højttaler.
Jeg havde forventet, at jeg skulle vælge Airporten hver gang, jeg startede mit Apple TV,
men den bliver ved at være tilknyttet (jeg troede kun, at det virkede med Homepods).
Det var da en dejlig overraskelse.
Traditionel AirPlay kan parres fast. AirPlay 2 kan først parres fast med tvOS 26.
jo, men du skal nok ikke forvente for meget i fremtiden med ny ATV, airplay 2 og airplay 1 i et problemfrit sammenspil. og så med surround sound. Du presser citronen :).

Jeg har ingen erfaring med Airport express men efter en lille undersøgelse synes jeg ting peger på at den faktisk har Airplay 2.
Senest rettet af disqus_Cr1DFvT0xq 25 jun 2025, 10:27, rettet i alt 1 gang.
Jeg har ikke selv prøvet det. Men der er noget med at man kan "pille" i indstillinger på ATV wifi ip til manual i stedet for auto, som skulle gøre at man kan fastholde højtalere til permanent forbindelse. Det kan måske have noget med ip indstillinger at gøre med Airport express at den smutter igennem. Det kan selvfølgelig også bare være at Airport express har fået tilladelse af Apple. De har bare "glemt" at nævne det.
Men ihvertfald fin observation med airport express.
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 118