Log ind med sociale netværk
05 maj 2008, 13:31
nå okay 
Jeg har lige fået lov til at slutte den til min computer, den de havde til test her på arbejdet, og ja yakken, jeg kan godt se at den røde farve er en lille smule mørkere i det nederste stykke, men det er ikke noget der vil irritere mig.. så vil jeg hellere spare pengene..
Jeg tror jeg bestiller sådan en her når jeg kommer hjem..
så må vi se om getmore kan levere den i morgen :P 
Jeg har lige fået lov til at slutte den til min computer, den de havde til test her på arbejdet, og ja yakken, jeg kan godt se at den røde farve er en lille smule mørkere i det nederste stykke, men det er ikke noget der vil irritere mig.. så vil jeg hellere spare pengene..
Jeg tror jeg bestiller sådan en her når jeg kommer hjem..
05 maj 2008, 14:03
Infocare tager sig af langt de fleste garantisager mht. monitors fra de større producenter her i DK.
NoNameDesigndk skrev:Nå okay, så det er ligegyldigt om den er parallelimporteret eller ej .. ?Der er ikke tale om samme hype omkring parallelimport med PC-monitors. Samsungs skærme bliver afhentet af Powermill (infocare) ved defekter og du behøver ikke sende den til forhandleren.
Infocare tager sig af langt de fleste garantisager mht. monitors fra de større producenter her i DK.
05 maj 2008, 16:46
NoNameDesigndk skrev:Jeg tror jeg bestiller sådan en her når jeg kommer hjem..Dårlig ide: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 2&start=20så må vi se om getmore kan levere den i morgen :P
05 maj 2008, 16:53
Det da dejligt at høre der ikke problemer med parallelimport..
TYBO, ja det sagde min kollega også at det var noget af det første man skulle gøre..
Yonzie, min kollega har endnu ikke haft problemer med dem.. ? men er det bare hvis tingene man køber ved dem er gået i stykker og man skal til at have fat i deres support at det giver problemer ? Skal jeg i stedet lægge 100 kr til og købe ved SHG ?
TYBO, ja det sagde min kollega også at det var noget af det første man skulle gøre..
Yonzie, min kollega har endnu ikke haft problemer med dem.. ? men er det bare hvis tingene man køber ved dem er gået i stykker og man skal til at have fat i deres support at det giver problemer ? Skal jeg i stedet lægge 100 kr til og købe ved SHG ?
05 maj 2008, 18:26
som jeg skrev før så er det infocare.dk der tager sig af reperationer af Samsungs skærme. Du skal ikke have fat i getmore.
05 maj 2008, 19:03
nårh ja det da rigtigt
nå men nu er den bestilt ved SHG.dk til ca samme pris som Getmore ville have for det.. det viste sig at shg.dk sendte gratis..
Så den burde være her i morgen.. desværre er der bare ingen hjemme i morgen efter lidt over 9 :S så jeg får den sikkert først onsdag
æv.. med mindre jeg ta'r tidligt fri i morgen.. hmm
hvornår plejer posten at komme med store pakker ?
Så den burde være her i morgen.. desværre er der bare ingen hjemme i morgen efter lidt over 9 :S så jeg får den sikkert først onsdag
hvornår plejer posten at komme med store pakker ?
05 maj 2008, 19:52
ja det ved jeg godt.. men det med de 100 kr ekstra for at få fra shg galt næsten ikke, da fragten åbenbart var gratis, hvilket ikke var oplyst på edbpriser.. her har de tværtimod lagt fragt og gebyrer med i prisen..
okay.. men nu er den bestilt ved SHG og den bliver sendt i dag, hvilket højst sandsynligt vil betyde jeg har den i morgen, hvis der tilfældigvis er nogle hjemme når de kommer med den..
okay.. men nu er den bestilt ved SHG og den bliver sendt i dag, hvilket højst sandsynligt vil betyde jeg har den i morgen, hvis der tilfældigvis er nogle hjemme når de kommer med den..
05 maj 2008, 20:51
tak 
jeg glæder mig også til rigtigt at skulle igang med min store skærm..
Nogle af jer der ved hvornår postmanden kommer ud med pakker, til en person der bor i byen ? (Sønderborg) hvornår plejer Post DK at komme ved jer?
jeg glæder mig også til rigtigt at skulle igang med min store skærm..
Nogle af jer der ved hvornår postmanden kommer ud med pakker, til en person der bor i byen ? (Sønderborg) hvornår plejer Post DK at komme ved jer?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto