Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af hunden
Jeg vil godt af med dette harman kardon 280
anlæg.Subvoorfern er lidt defekt.
Hvis det er noget så læg en besked.
Af Tabula Rasa
Jeg tænker det kan være en hjælp, hvis du gerne vil af med det, og skrive hvilket anlæg der er tale om - og/eller hvad du eventuelt forventer for - og ideelt set, nogle billeder eller ord om hvaliteten.

Intet ondt ment, tænker bare ikke du fpr nogle svar uden som minimum at skrive hvilket anlæg og/eller højtalere, du gerne vil af med. (Når man googler den ene information giver - “Harman Kardon 280” - kommer der i hvert fald ikke noget op, der hjælper med at finde ud af det :)
Af Tabula Rasa
@Radiomand

Jeps, det var også noget af det jeg fandt. Men OP skriver “anlæg” og “subwoofer”, så matcher ikke rigtig..hehe.

Var såmænd også bare et venlig råd til OP om at det ofte hjælper at være bare marginalt konkret eller præcis, hvis der ønskes interesse om det :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det ser ikke ud til at enheden sælges med højttalere.
Af hunden
Der er
2 højtaler med sat-ts280 og en defekt subwoofer.
Det er med blue ray afspiller og virker ellers godt
bortset fra subwoofer.
Brugeravatar
Af Radiomanden
En anden ting som jo er godt at vide, men som der ikke er nævnt noget om for e.v.t købere, det er alder og pris.

Derudover så hører denne tråd til i køb/salg.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
hunden skrev: 30. mar 2025, 16:58 Der er
2 højtaler med sat-ts280 og en defekt subwoofer.
Det er med blue ray afspiller og virker ellers godt
bortset fra subwoofer.
Tag gerne nogle billeder af enhederne. Ofte så står der navn på producent og modelnavn på bagsiden.

Er interesseret...skriv en pb og vi tager den derfra
Af Supergris
hunden skrev: 29. mar 2025, 14:00 Er der ingen der vil ha dette anlæg .
Der ville nok være væsentlig mere respons, hvis du fra en start havde skrevet, der var tale om et give away!
Af hunden
For nu at slå det helt fast.
Harman kardon bds380 b hjemmebio.
Hkts 210 sub.
sat.ts280 højtaler.
københavn v tlf.60615274