Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af capi
Hej alle,

Vi har en YouSee boks YS 4000, og den har egentlig virket fint. Men fra den ene dag til den anden, så er f.eks. DR 1, TV 2 kanaler væk (intet signal), mens vi godt kan se TV Charlie og andre kanaler. Alle kabler er skiftet og tjekket. Er der nogen af jer, som har en løsning på problemet? :(
Af JornH
Hej, har du sat boksen til dyb dvale? Men prøv at genstarte boksen så den indlæser kanalerne, evt. sluk helt bagpå i 1 minut.
Af JornH
Når jeg nævner dyb dvale er det fordi jeg have et problem med at starte min boks og nogle kanaler var væk…
Er de heller ikke på TVet.? Der må så kontaktes teknisk support. Du har efter hvad der skrives gjort det du kan gøre.

You See Forum.
viewforum.php?f=36
Af JornH
Du nævner ikke hvilke kanaler er væk? Og det med dyb dvale?

Btw, jeg ser aldrig 2’eren så for mig må den godt forsvinde… :)
Der nævnes DR og TV2 Kanaler.
Bruger TV2 kanaler en del, nok mere en DR kanalerne.
Af JornH
Det er nok 12 år siden jeg sidst har set noget på TV 2, kun en enkelt håndbold kamp er det blevet til…

Men om det er alle TV 2 kanalerne der er væk…
Der mangler en nærmere specificering, med der er næppe noget man selv kan gøre, der er efter hvad der skrives gjort det man selv kan.
Af JornH
Det skulle de have klaret af en tekniker på deres kontor… men vil du ikke svare på spørgsmål kan vi ikke hjælpe her…
Ja, de prøver da normalt fjernsupport først.
Af JornH
Du kan godt fortælle teknikeren der er problemer siden det nu er muligt at skifte til dyb dvale…