Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nielsofrederiksen
Hvorfor er der så stor forskel på vægophæng? Er forskellen på kvaliteten meget stor?
Jeg skal snart købe et, og det skal egentlig bare være billigt. Det er til et panasonic 37'' px70ea.
Af khougaard
Så er det harald nyborg de har ikke de vilde priser og nej alle beslag holder, men der vil altid florer historier om dårlig kvalitet osv.
det vigtigeste er altid at bruge gode skruer og plugs, men alle fabrikanter kan lave fejl.
Har selv et panasonic beslag og et fra harald N begge er super men husk at se efter hvor tæt det sidder på væggen.
Af nielsofrederiksen
Okay. Hvor tæt vil det sige? Er der noget specielt man skal lægge mærke til ang. kvaliteten?
Af khougaard
Jeg mener, at panasonic selv anbefalder min 7,5 cm fra væggen( det originale pana ophæng hænger tættere end det :o ), men bare man ikke hænger det så tæt, at der ikke kan ventileres omkring, går det fint, det hjælper jo hellere ikke på varmeafviklingen hvis det hænger over en radiator, der køre på fuld drøn. altså alm sund fornuft :)