Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Silvermann
Hejsa!

Har læst lidt omkring i forum og top award anbefalingen på denne hjemmeside. Er dog ikke kommet frem til en endelig løsning på et valg af tv.

Mit budget er 15-20.000 og det skal være LCD, full HDTV og minimum 42".

Sidder ca. 3 meter fra fjernsynet og bruger det til lidt af hvert (Playstation, DVD, apple tv, og alm tv).

Ved emnet har været prøvet mange gange, men vil gerne have lidt input til anbefaling.

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis det SKAL være LCD så er Sony X3500 et godt valg, hvilket også fremgår af vores awards. Du kan komme op i en 46" for 20.000 kr.
Af lenasmil
yakken skrev:Hvis det SKAL være LCD så er Sony X3500 et godt valg, hvilket også fremgår af vores awards. Du kan komme op i en 46" for 20.000 kr.
Hvor finder jeg ´Awards´ ?
Blir sikkert til grin nu, men jeg kan tåle det ;)
Af gullip
Du kan også vente til W4000 modellen kommer her i maj, der kan du erhverve en 52" for 17.500 på edbbiksen.dk, også reklamerer de med, at deres sony modeller ikke er parallelimporteret :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du må dog undvære 100 Hz systemet så.
Af lenasmil
HIHI...TAKKER.
Det er fordi jeg ved en fejl ikke har forsiden under favoritter (som jeg går ind fra), men troede det var forsiden. SORRY O_O
Af Silvermann
Husker at rabatten engang havde en udsendelse hvor de fortalte det bedste kunne betale sig og købe det i Tyskland.

Passer dette stadigvæk ?
Af gullip
Silvermann skrev:Husker at rabatten engang havde en udsendelse hvor de fortalte det bedste kunne betale sig og købe det i Tyskland.

Passer dette stadigvæk ?
De fysiske butikker er som regl ikke meget billigere end de danske. Der kan dog være noget at hente, hvis du bestiller i en netbutik, men så er der bare det, at det som regl er 'Vorkasse', altså forudbetaling over netbank, og derved kan du ikke sige til din bank, at de skal trække pengene tilbage, hvis du ikke har fået leveret varen. Heroveni kommer der en ekstra udgift på fragt, hvis du skal have tv'et sendt retur til tyskland, tvivler på det er billigt. Men der er flere, der har haft succes med fx bobselektro.de.