Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej forum,

Jeg er på jagt efter en Samsung PS42Q96HDX, og har slået den op på hifipriser.dk.

Den billigste forhandler er pt. nytedb.dk, som er den del af YRK Group.

Til forskel fra flere af de andre billige net-butikker, har de rent faktisk listet den nordiske model på deres side, men de har ikke specielt god "bedømmelser" på hifipriser.dk. Derfor ville jeg lige høre, om der var nogen her, som kender dem?

På forhånd tak.

/Jan
Senest rettet af ozimek 31 jul 2008, 12:23, rettet i alt 2 gange.
Af ozimek
Tak for tippet :-S Det ser ikke videre betryggende ud.

Så længe TV'et er dækket af Samsungs garanti, og jeg kan trække pengene tilbage via banken, hvis de ikke leverer, burde der vel ikke være den store risiko? ...eller hvad?

/Jan
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Husk at parallelimporterede TV ikke er dækket af Samsungs danske garanti.
Af ozimek
yakken skrev:Husk at parallelimporterede TV ikke er dækket af Samsungs danske garanti.
Igen, tak for hjælpen. Jeg har i øvrigt bestilt i mellemtiden. Jeg ved ikke helt om jeg tror på, at det rent faktisk dukker op, men nu må vi se :-)

Den model, som er listet på nytedb.dk hedder "/XEE" til sidst. Det skulle altså være den nordiske model, og hvis det viser sig ikke at være tilfældet, har jeg tænkt mig at nægte modtagelse.
Jeg går ud fra, at det fulde modelnummer fremgår udenpå kassen (?)

Der er faktisk to lister med det samme produkt på www.hifipriser.dk. Den ene liste er til PS42Q96HDX/XEE og den anden er til PS42Q96HDX

Multimediaworld og deres søster Getmore havde fucked up i dette, men på nytedb.dk har de, som sagt, selv skrevet PS42Q96HDX/XEE, og det står også på ordrebekræftelsen.

/Jan
Af ozimek
Jeg ville lige give en update på situationen.

Jeg bestilte som sagt hos nytedb.dk, og modtog en ordrebekræftelse kort efter. Den lovede leveringstid var 2-4 dage, så da jeg ikke havde hørt noget på trediedagen, kontaktede jeg dem for at følge op.

Jeg får så oplyst, at de ikke kan levere til den lovede pris (ca. 8.750 kr), og at prisen i stedet var 12.000 kr.

Med andre ord: Da det kom til stykket, var de dyrere end flere af de andre forhandlere (inkl. HIFIKLUBBEN!), hvor jeg nu har tænkt mig at handle.

Jeg har altså bare spildt min tid ved at forsøge at handle hos nytedb.dk. :(

/Jan