Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af hoejfed
motorstand indkøbt til theatre ( incl SMI ) 24500 kr. modtager det først på mandag (laaang weekend)
fik jeg fortalt at jeg har fået fantastisk service af BCOPENHAGEN på frb,
da jeg købte min theatre havde jeg jo lyttet og "rørt" som man jo selvfølgelig skal, og undervejs i processen var jeg jo inde på at jeg havde beosound stage koblet med LG og beo one remote og var glad for remoten da den er 100 gange pænere end lg's plastic skraammel.
nuvel jeg bestiller og betaler for theatre, og modtager den 1-2 timer senere, da det passer ind med deres montør, fantastisk service.
vel modtaget begynder jeg at koble den til, men kan ikke få beo one til at "parre", og jeg re-setter det hele 3 gange, og læser hele internettet igennem, for til sidst at finde på bagerste side af internettet, at mit LG tv ikke er kompatibelt med theatre (C9) som det eneste i den serie som som jo er kompatibelt med stage+beo one+LG.
jeg går ned i butikken næste dag og begræder min oplevelse, og har ikke lyst til at beholde theatre hvis ikke jeg kan bruge min beo one, og har heller ikke behov for at købe et nyt OLED tv for at få det ttil at spille ? what to do.
min sælger var ikke i butikken på dette tidspunkt men vil blive ringet op af ham næste dag (lørdag).
lørdag frokost bliver jeg ringet op af sælger som rigtig gerne vil finde en passende løsning så jeg kan beholde mit theatre og bruge min beo one, på mandag.
mandag taler jeg igen med sælger som spørger ind til om jeg kan acceptere at, hvis han's montør nu kommer forbi og henter mit LG C9 og at han så stiller 1 stk LG C1 (kompatibelt ) om det kunne være en løsning.
og det blev det.
var det go' service, det tror nok det var.
Tillykke - vi venter spændt på, hvad du så synes, når den er i gang….og billeder.

Kan iøvrigt varmt anbefale, at du tilslutter nogle BL bagtil - det er næsten lige meget hvilke.

MM
Har i dag ryddet op på loftet og - ved gud - der samler sig meget i løbet af 25 år, når man har plads……og elsker at gemme kasserne fra det indkøbte.

@Peter Pan
Se hvad jeg fandt - jeg tror faktisk at det var en kasse der flyttede med fra det sted, vi boede før.
59A20A12-AA7D-4430-B6FC-7891EE62FEB8.jpeg
59A20A12-AA7D-4430-B6FC-7891EE62FEB8.jpeg (2.96 MiB) Vist 3146 gange
MM
Af hoejfed
Millemis skrev: 3. mar 2023, 20:23 Tillykke - vi venter spændt på, hvad du så synes, når den er i gang….og billeder.

Kan iøvrigt varmt anbefale, at du tilslutter nogle BL bagtil - det er næsten lige meget hvilke.

MM
ja det bliver et sæt bl 17 i hvid jeg skal på jagt efter, da skal op på hver sin bagvæg.
Brugeravatar
Af seepe
hoejfed@

Godt det lykkes at få den gode service, som gør du kan få det som du vil.

Vi får næsten samme opstilling, har også bestilt motorstanden og afventer lige om LG c2 kommer længere ned i pris.

Tak for du deler dine oplevelser og udfordringer.

Så afventer vi dog stadigvæk på den test af Beosound Theatre her på siden, glad for FP ikke også skal oversætte den til tysk;o)
hoejfed skrev - Motorstand indkøbt til theatre ( incl SMI ) 24.500 kr.

På en video, tidligere lagt på denne tråd, fortæller Henrik Baron Vejrup
at Bang & Olufsens vægbeslag, som tilbehør koster det samme som
motorstanden. Jeg har her fundet et alternativ vægbeslag.
Men produktet er tilsyneladende så nyt, at de endnu ikke beskriver en pris. :s

Billede
Senest rettet af Peter Pan 4. mar 2023, 11:27, rettet i alt 1 gang.
Yes, Sorry. Der var et Sony-event i London, som kom i vejen for at komme videre med oversættelsen til arabisk og kinesisk. Vi arbejder på det

Men altså - Millemis skriver det: køb Theatre og få sat baghøjttalere på (også gerne fronter i min mening). Jeg tror personligt at jeg havde søgt efter et par Beolab 3 med en WiSA streamer til bagkanaler. Og så havde jeg set efter noget ala Beolab 18 til front hen af vejen. Med de prisstigninger vi ser nu, så skal man måske ikke vente for længe med at købe de brugte, hvis det er BL18 eller andre “nyere” modeller man kigger på. Jeg kan se at prisen på BL18 brugt er det samme som jeg gav fra ny nu.
Peter Pan skrev: 4. mar 2023, 11:22 hoejfed skrev - Motorstand indkøbt til theatre ( incl SMI ) 24.500 kr.

På en video, tidligere lagt på denne tråd, fortæller Henrik Baron Vejrup
at Bang & Olufsens vægbeslag, som tilbehør koster det samme som
motorstanden. Jeg har her fundet et alternativ vægbeslag.
Men produktet er tilsyneladende så nyt, at de endnu ikke beskriver en pris. :s
Ikke helt nyt da - jeg så det i Esbjerg for et par måneder siden.
Mht prisen - se selv her og regn så på det…..husk at indregne SMI’et, der er nødvendigt.
https://www.stbbrackets.co.uk/en-GB/pr ... nd-Theatre

Ikke samme funktionalitet som ved B&O’s originale vægophæng.
Men har man brug for - manuelt - at kunne trække LG-tv’et/Theatre ud fra væggen og at kunne dreje det, er det da en fin løsning.

MM
  • 1
  • 314
  • 315
  • 316
  • 317
  • 318
  • 331