26. feb 2023, 08:12
Bang & Olufsens BeoVision 7 40" Mk III Full HD LCD Fladskærm fjernsyn er mere
end bare et TV. Det er et komplet entertainment system, specielt bygget for at give
dig en fin lyd og billede oplevelse, langt ud over hvad man normalt ville forvente.
Dette BeoVision 7 er udtryk for det fineste håndværk, de bedste materialer og den
mest sofistikerede design nogensinde til din væg, gulv eller underholdnings møbler.
Alligevel vil det aldrig dominerer rummet, og giver dig mulighed for fuld AV kontrol.
En Beo4 fjernbetjening kan gøre alt fra at dreje/ vippe skærmen, eller administrere
din set-top-box til at åbne den geniale integreret DVD afspiller. Og ligesom kontrolløren
i en biografen vejledes du i din stol, et lille lys kommer til at sørge for at du kan indlæse
disken og samtidig holde lyset i rummet lav.
Så har du bare læne sig tilbage og nyde den imponerende adaptive billedkvalitet og
den avanceret surround sound-funktioner, der med top karakter gør underholdning
til en fuldblods oplevelse.

Den 21-11-07 købte jeg BeoVision 7-40" Full HD, og det køre stadigt hver dag.
BeoVision 7-40" Full HD - Mk. III - har været et godt køb. Jeg har brugt penge
på opdateringer, men aldrig på represioner.

I de efterfølgende versioner sparede B&O desvære lidt her og der, for hver version.
Det kan DR. G bekræfte. MM skrev en gang. Det er for dyrt, for B&O at producere
BeoVision 7. Du fandt til syneladende, heller aldrig økonomi, til selv at købe et BV-7.
Millemis skrev:Hmmm!Dette faldet jeg også for MM. ;-) -Bang & Olufsens Product anmeldelse:
Marketingfolk er de, der forenkler tingene….og overdriver, udelader/
tilføjer for at folk skal blive imponeret. Det er tit ikke anderledes hos B&O.
Det er du så også faldet for ;-)
Bang & Olufsens BeoVision 7 40" Mk III Full HD LCD Fladskærm fjernsyn er mere
end bare et TV. Det er et komplet entertainment system, specielt bygget for at give
dig en fin lyd og billede oplevelse, langt ud over hvad man normalt ville forvente.
Dette BeoVision 7 er udtryk for det fineste håndværk, de bedste materialer og den
mest sofistikerede design nogensinde til din væg, gulv eller underholdnings møbler.
Alligevel vil det aldrig dominerer rummet, og giver dig mulighed for fuld AV kontrol.
En Beo4 fjernbetjening kan gøre alt fra at dreje/ vippe skærmen, eller administrere
din set-top-box til at åbne den geniale integreret DVD afspiller. Og ligesom kontrolløren
i en biografen vejledes du i din stol, et lille lys kommer til at sørge for at du kan indlæse
disken og samtidig holde lyset i rummet lav.
Så har du bare læne sig tilbage og nyde den imponerende adaptive billedkvalitet og
den avanceret surround sound-funktioner, der med top karakter gør underholdning
til en fuldblods oplevelse.

Den 21-11-07 købte jeg BeoVision 7-40" Full HD, og det køre stadigt hver dag.
BeoVision 7-40" Full HD - Mk. III - har været et godt køb. Jeg har brugt penge
på opdateringer, men aldrig på represioner.

I de efterfølgende versioner sparede B&O desvære lidt her og der, for hver version.
Det kan DR. G bekræfte. MM skrev en gang. Det er for dyrt, for B&O at producere
BeoVision 7. Du fandt til syneladende, heller aldrig økonomi, til selv at købe et BV-7.

Tryk her. - Mvh. Peter Pan.