5. jan 2023, 14:37
Jeg ville helt klart vælge et LG C2, da du så kan bruge en Beoremote One, og få den fulde B&O oplevelse.
Emilos88 skrev: ↑5. jan 2023, 14:37 Jeg ville helt klart vælge et LG C2, da du så kan bruge en Beoremote One, og få den fulde B&O oplevelse.Takker for input, er blevet lidt forelsket i Samsungen, så forsvinder fornuften som regel
seepe skrev: ↑5. jan 2023, 14:07 Det blev en lang god læsning i går aftes, med mange tekniske input, hvor halvdelen er noget jeg ikke forstå.Hvis du forstår halvdelen, er det da ret godt gået
Der er udbredt begejstring for Beosound Theatre og glæder mig til at få min sat op og håber det ikke bliver for teknisk, da jeg mest er til plug and play.
Jeg har valgt den som bordmodel og kan læse at du - MM - har en, hvordan lyder den så for dig?
Lige nu står jeg i vadestedet, om det skal være et LG C2 "65" eller et Samsung QD - OLED "65" der skal være vores næste husalter:o) Hvad synes I?
Millemis skrev:Tillykke - glæder mig til jeres beretning.Mit eget Sony AF9.
Hvilket tv har i tænkt jer at bruge?
MM
seepe skrev: ↑6. jan 2023, 15:14I det tilfælde vil jeg anbefale, at du prøver at sætte BL17/19 om bagved som surroundhøjtalere - hvis ellers stuen tillader det og du da ikke absolut ønsker at have de højtalere stående oppe foran ved tv’et, når du lytter til 2-kanals musik/aka stereo.
Jeg har i forvejen bl17 og bl19, så jeg har i tankerne, at det kunne være så godt, hvis jeg kan lave en scene, hvor det bare er radio/musik gennem bl17 og bl19 og en scene med tv, hvor det så er bl17, bl19 og så bst (beosound Theatre) det er mit ønske, og som jeg læser den lange tråd, så kan det godt lade sig gøre, kan du bekræfte det?
Torben Rasmussen skrev: ↑6. jan 2023, 21:12Så er det nok meget passende at vise denne tabel.Millemis skrev:Tillykke - glæder mig til jeres beretning.Mit eget Sony AF9.
Hvilket tv har i tænkt jer at bruge?
MM