Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Hej
Jeg har gennem flere år anvendt Beolab 7.1 som højtaler til mit TV ved hjælp af en Connection Hub.
Nu er problemet bare at den gennem et stykke tid har udviklet en irriterende fejl. Når man slukke for TVet så står Connection Hub og tænder og slukker med korte mellemrum.
Det virker som om der er en kondensator som har tabt værdien inde i enheden men problemet er at det er ikke lige sådan at åbne for den.
Så vil høre om der er andre der har haft Connection Hubs som har udviklet lignende problem og om I eventuelt fik det løst og hvordan. Har spurgt lidt omkring men det virker ikke som om at nogen rigtig har erfaring med at reparere den her boks.
Så hvis du har nogen erfaring så sig endelig til..
Brugeravatar
Af seepe
Det blev en lang god læsning i går aftes, med mange tekniske input, hvor halvdelen er noget jeg ikke forstå.

Der er udbredt begejstring for Beosound Theatre og glæder mig til at få min sat op og håber det ikke bliver for teknisk, da jeg mest er til plug and play.

Jeg har valgt den som bordmodel og kan læse at du - MM - har en, hvordan lyder den så for dig?

Lige nu står jeg i vadestedet, om det skal være et LG C2 "65" eller et Samsung QD - OLED "65" der skal være vores næste husalter:o) Hvad synes I?
  • 1
  • 295
  • 296
  • 297
  • 298
  • 299
  • 333