3. okt 2022, 08:57
#345823
Glæder mig til at de lancerer det i Danmark, det er endnu ikke muligt hente på apple tv eller andre steder, ikke tilgængeligt på min lokation, men lyder godt
coolio122 skrev: ↑3. okt 2022, 08:57 Glæder mig til at de lancerer det i Danmark, det er endnu ikke muligt hente på apple tv eller andre steder, ikke tilgængeligt på min lokation, men lyder godtSkyShowtime er landet i Danmark... Har du tilfældigvis Kviknet som internetudbyder?
allo skrev: ↑2. okt 2022, 12:52 nope, nej, nix, nul lunddal :-) Yousee må ikke, kan ikke og er ikke i stand til at røre ved andres (tjenester såvel som tv kanaler) indhold - never did - never will :-)Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.
bbplayer skrev:Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig til
allo skrev: ↑2. okt 2022, 12:52Den anden dag var der ca. 100 serier i SkyShowtime app'en, og du får det til 99 i YouSees app efter de fjernede en del.lunddal skrev: ↑2. okt 2022, 10:34 Du har vel samme indhold som os andre, så vidt jeg kan se ud fra det andre har skrevet.nej, lunddal...- indholdet er ikke ens for os (som ser SkyShowtime via Yousee's bland-selv) og for folk som har direkte adgang til SkyShowtime - der har været forskel lige fra starten; dette skyldes overgangen fra Paranount+ appen (og alt det indhold som lå der) til SkyShowtime's app
Der gik vel bare et par dage før det gamle Paramount+ indhold forsvandt.
Hvilket så er endnu et vink med en vognstang om at YouSee selv serverer indholdet, da SkyShowtime er en teknisk helt anden platform end Paramount+.
allo skrev:hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig tilSelvfølgelig gør de det, fordi de skal. Ingen påstår noget andet.
lunddal skrev: ↑3. okt 2022, 16:47der var tale om 112 serier vs. 99 og en forskel på ca. +/- 20 film...
Den anden dag var der ca. 100 serier i SkyShowtime app'en, og du får det til 99 i YouSees app efter de fjernede en del.
Det virker til at være ret tæt.
Selvfølgelig gør de det, fordi de skal. Ingen påstår noget andet.
allo skrev: ↑3. okt 2022, 13:58Tillykke med jobbet hos yousee? Var det svært at få?bbplayer skrev:Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig til
indholdet SKAL være ens om man ser (f.eks.) Skyshowtime via Yousee's pakker eller direkte via Skyshowtime - ellers så må Yousee ikke sælge varen som (f.eks.) Skyshowtime streaming tjeneste...- og det er noget som (i dette tilfælde) Skyshowtime skal sørge for
jeg sagde lige fra starten at det er Skyshowtime som er 'skurken' her og ikke Yousee...fejlen ligger IKKE hos Yousee - det er Skyshowtime som ikke har styr på deres del af opgaven (at sørge for at indholdet er ens - for det SKAL det være...)
som jeg sagde til lunddal:
- jeg satser på at det hele, det bliver stabiliseret d.21. Oktober (siden at den gamle app bliver lukket helt ned d.20. Oktober) - men jeg vil meget gerne vide det og ikke bare satse på det
MartinKlintHald skrev: ↑4. okt 2022, 12:22 Der sker da lidt, jeg kan se undertekster i bunden via pc, samt LG tv app nu....jeg kan se at de har også tilføjet 'Scary Movie' 1&2 sssåååå...- det bliver bedre og bedre :-) (
allo skrev: ↑3. okt 2022, 23:30der var tale om 112 serier vs. 99 og en forskel på ca. +/- 20 film...Hvem (udover dig) siger, at du skulle kunne se Paramount+ indhold frem til den 20. oktober hos YouSee?
på et tidspunkt har de fjernet ca. 100 serier og det var mening at folk skulle have en mulighed at se det hele frem til d.20. Oktober (Skyshowtime via Yousee)...
lunddal skrev:Hvem (udover dig) siger, at du skulle kunne se Paramount+ indhold frem til den 20. oktober hos YouSee?
lunddal skrev:De kunder kan kun også se SkyShowtime, hvis de opretter (og betaler for) SkyShowtime.der er forskel mellem kunder-via-Yousee og kunder-direkte-via-selve-tjenesten
lunddal skrev:Jeg kan ikke se, hvorfor YouSee kunder skal have begge ting i en måned.