Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Machina
Hej alle

Jeg står i den lidt trælse situation, at min Samsung JU6875U 50" har mistet den øverste del af sin backlighting og øverste halvdel af skærmen er mørk.

Er faktisk stadig ret glad for TV'et selvom det er købt i starten af 2016, men kan det svare sig at få det lavet eller er det ud? O-O
UD ! 6 år er lang tid i TV verdenen. Uden at kende nævnte Samsung, så vil jeg skyde på,at rep. prisen er så høj, at du for (næsten) samme beløb kan købe et 2021 55” TV, der sandsynligvis tørrer gulv med dit TV.
Tror også det vil blive, hvis ikke dyrt så tidskrævende at få det repareret. Ærgeligt da de jo laver skærme som nogle folk er glade for.

For 6000 kr kan du få et udmærket 55" i dag. Endda med en bedre teknologi end det, det skal erstatte.

6 år er godkendt. Hvor mange af os har en mobil i så lang tid?
Tak for svarene. Det har været godt brugt i de 6 år, så jeg skal ikke klage, men træls 😅

Jeg har brugt noget tid på at læse om TV og har set mig lun på LG G1 i 55". Jeg kan forstå at det nogenlunde er som et C1, men jeg synes bare G1 ser fantastisk ud designmæssigt. Er det værd at købe, hvis man kan få det til 9.999 kr, som det tidligere har været på tilbud til - og kender I noget til LG G1 soundbaren?