BANG & OLUFSEN.

Få op til 11.000 kr. for dit gamle tv uanset mærke, hvis du køber Beovision Eclipse*
Beovision Eclipse kombinerer OLED 4K-billeder med verdens bedste TV-lyd.
En perfekt symbiose pakket ind i et stilfuldt design, hvor intet er overladt til
tilfældighederne. Køb Beovision Eclipse 55” fra 1.724 kr. pr. md. i 36 mdr.**
Kampagnen slutter d. 10. april 2022.
Hvad sker der med mit gamle tv ? -
Nyd oplevelsen med garanteret underholdning i hjemmet, mens vi sørger for at
dit gamle fjernsyn bliver genbrugt ansvarligt. Kontakt din lokale Bang & Olufsen
forhandler og hør mere.
* Kampagnen gælder indtil d. 10. april 2022 i Bang & Olufsen butikker. Kun ét TV
i bytte pr. kunde. Tilbuddet kan ikke overføres til kontantrabat eller kombineres med
andre kampagnetilbud. Beovision Eclipse 55” inkl. stoffront & Beoremote One, og
ekskl. beslag eller stand – Vejl. pris fra 69.550 kr. Trade-in rabat 7.500 kr. Beovision
Eclipse 65” inkl. stoffront & Beoremote One og ekskl. beslag eller stand – Vejl. pris
fra 83.300 kr. Trade-in rabat 11.000 kr.
**Beovison Eclipse 55” inkl. stoffront & BeoRemote One og ekskl. beslag eller stand.
Vi tilbyder rentefri finansiering i samarbejde med Sparxpres. Vejledende pris fratrukket
trade-in rabat (7.500 kr.) 62.050 kr. Kreditkøb fordelt over 36 mdr. 1.724 kr. pr. md.
Samlet beløb der skal betales 62.050 kr. A°OP 0,0%. Forudsætter betaling via Mit
Sparxpres. Lånet kræver positiv kreditværdigheds vurdering. Der er fortrydelsesret.
til de annoncerede priser. ? ? ?