Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
Jeg tror jeg afventer GT til senere. HFW er nu kommet op på 93% på kritikere og på Metacritic er den på 89. Det er virkelig imponerende. Specielt da forventningerne også har været høje.
Brugeravatar
Af TBC
Anmeldelsesembargo'et er slut, anmeldelserne er ude på den ventede titel og spillet lader ikke til at skuffe.
Ser selv frem til at spille det i fyldigste flor en dag det ukommer på PC ...I andre der skal i gang med det nu må nyde det og have rigtig god fornøjelse :)
https://www.youtube.com/results?search_ ... est+review

De to største reviewsites:

Analysevidoer:

Slutteligt en lille tribute til 1'eren og hvor det nåede til. Bliver spændende at se hvor 2'eren ender - Med de forbedringer det allerede kommer med :)
Senest rettet af TBC 15 feb 2022, 02:51, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Af bendix
Skill up betragter jeg som toppen af poppen indenfor gaming på samme måde som flatpanels er for TV anmeldelser.

Skill up giver ikke point, menn gjorde han er dette en solid 9.5!

Af Vasen
Rasmus Larsen skrev: 15 feb 2022, 07:42 Drag Reduction System? :)
Haha, nej det er vist et andet spil ;) :D
Angående GT7. Ville i betale ekstra for at købe det hos Elgiganten, frem for Coolshop, og få pre-order bonusserne, eller der det lidt lige meget?

Jeg kan heller ikke forstå at alle udenlanske sider skriver det samme som Elgiganten, nemlig:

Forudbestil enhver udgave af Gran Turismo® 7, så får du:
100.000 CR (spilvaluta)
Pakke med tre biler
:MAZDA RX-VISION GT3 CONCEPT Stealth Model
Porsche 917 LIVING LEGEND 14
Toyota Supra GT500 97 (Castrol TOM S)

Men Elgiganten er de eneste herhjemme der har det? Det ligner fuldstændig samme udgave som alle andre forhandleres, men jeg spurgte Coolshop, og de sagde at de ikke fik nogen bonuskoder fra leverandøren herhjemme.

Har Elgiganten bare taget det for givet, eller er der virkelig forskel?
Brugeravatar
Af TBC
Rasmus Larsen skrev: 15 feb 2022, 17:24
Bliver spændende at se. Cyberpunk 2077 kan jo blive til meget mere end den gru vi så med sidste konsolversion allerede før patch 1.5. Det bliver spændende at se hvordan 1.5 tager sig ud i forhold til alle de mods der allerede eksisterer, hvor den forbedrer og hvor den stadig mangler. Det bliver spændende at se hvor meget raytracing PS5 versionen får i forhold til PC versionen, hvor meget ringere eller dårligere den officielle raytracing er i forhold til mods, hvor stor renderopløsningsforskel der er i raytrace mode osv osv.

Edit: Så er patch 1.5 Next-gen traileren ude:
Senest rettet af TBC 17 feb 2022, 02:14, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Af bendix
Den er live nu, downloadede den tidligere idag 👍 og versionen er ændret til PS5

Husk der er 5 timers prøvetid til jer der ikke har spillet i forvejen.
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 236