Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu kan det godt være der kommer et dumt spørgsmål men jeg er total noob inde for det her.

Jeg har købt den 42" panasonic px80 på knot.dk

Jeg har fået sat det til og syntes egentlig billedet et meget godt på den digitale tuner. Det skal dog stadig kalibreres på et tidspunkt.

Spørgsmålet er: Jeg har fælleantenne og har div kanaler. På den digitale tuner kan jeg se dr1, dr2, dr update og tv2 og på den analoge tuner kommer alle de andre som tv3, 3+, kanal 5, discovery osv.

Kan man modtage dem jeg modtager på den analoge over den digitale på den ene eller den anden måde? da jeg godt kunne tænke mig at få et lige så godt billede på de andre som jeg ha på dr1, tv2 og de andre jeg kan modtage over den digitale tuner.

På forhånd tak hvis i kan forstå hvad det er jeg mener :)
MasterSoren skrev:Nu kan det godt være der kommer et dumt spørgsmål men jeg er total noob inde for det her.

Jeg har købt den 42" panasonic px80 på knot.dk

Jeg har fået sat det til og syntes egentlig billedet et meget godt på den digitale tuner. Det skal dog stadig kalibreres på et tidspunkt.

Spørgsmålet er: Jeg har fælleantenne og har div kanaler. På den digitale tuner kan jeg se dr1, dr2, dr update og tv2 og på den analoge tuner kommer alle de andre som tv3, 3+, kanal 5, discovery osv.

Kan man modtage dem jeg modtager på den analoge over den digitale på den ene eller den anden måde? da jeg godt kunne tænke mig at få et lige så godt billede på de andre som jeg ha på dr1, tv2 og de andre jeg kan modtage over den digitale tuner.

På forhånd tak hvis i kan forstå hvad det er jeg mener :)
Nej, så skulle du have ex. en indbygget DVB-C tuner og et programkort fra YouSee - så ville du kunne. Den mulighed har du kun ved ex at købe YouSee's nye Samsung boks, sammen med et YouSee programkort.

Link:
http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv ... _eksi_digi

(Gælder naturligvis kun hvis du får dit kabeltv via YouSee)