Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af silden
Har lige bestilt mit nye Samsung 40F86BD i fredags. Fik mail om at den er ude hos mig om mandagen. Kunne se at det blev "lastet" kl. 8.15, brugte så hele mandagen på at vente spændt på dette flotte TV, men ingen TV dukkede op.

Kunne se hos DHL, at vognmanden kørte varen tilbage kl. 18.16. Nå, tænkte jeg så, men så kommer den vel bare i dag. :D

Men næ næ !:(
Varen var aflastet og står nu i terminalen ??? Hvorfor dog det. DHL oplyser at den vil blive lastet i morgen onsdag.

Hvorfor fanden kunne DHL ikke aflevere varen i dag, nå de ikke kunne aflevere i går. I det mindste kunne de dog ringe og melde at varen ikke ville komme frem som aftalt. Det er i det mindste man kan gøre.

Dette er nu en oplysning som evt. nye køber bør overveje, hvis de vælger DHL som transport firma. Jeg vil nok holde mig til Post Danmark.

Jeg krydser fingerne for at det bare vil dukke op. O_O
silden skrev:Har lige bestilt mit nye Samsung 40F86BD i fredags. Fik mail om at den er ude hos mig om mandagen. Kunne se at det blev "lastet" kl. 8.15, brugte så hele mandagen på at vente spændt på dette flotte TV, men ingen TV dukkede op.

Kunne se hos DHL, at vognmanden kørte varen tilbage kl. 18.16. Nå, tænkte jeg så, men så kommer den vel bare i dag. :D

Men næ næ !:(
Varen var aflastet og står nu i terminalen ??? Hvorfor dog det. DHL oplyser at den vil blive lastet i morgen onsdag.

Hvorfor fanden kunne DHL ikke aflevere varen i dag, nå de ikke kunne aflevere i går. I det mindste kunne de dog ringe og melde at varen ikke ville komme frem som aftalt. Det er i det mindste man kan gøre.

Dette er nu en oplysning som evt. nye køber bør overveje, hvis de vælger DHL som transport firma. Jeg vil nok holde mig til Post Danmark.

Jeg krydser fingerne for at det bare vil dukke op. O_O
Træls oplevelse, men næppe de eneste der laver fejl. Jeg ville være ked af at få mit nye 40" (Og derover) leveret med Post Danmark, da de bruger maskinsortering, så ville jeg klart foretrække et "fragtfirma" der er vant til at håndtere større pakker, og samtidigt håndtere fragtens manuelt, dvs. forhåbentlig større chance for at folk tænker lidt over hvad der er i kasserne.