17 mar 2008, 01:14
Yakken,
Du må forstå at selvom vi ikke er enig på alle områder, så ser jeg meget om til dig og din viden omkring skærme osv osv.. og du er super aktiv og svarer endda på spørgsmål der kommer igen og igen..
Jeg er bare så negaiv på Dell's "Salgsafdeling" eller hvad du vil kalde det, de drejer loven så meget som overhovedet lovligt, de får så meget negativ respons på netop det omtalte problem, at de endda skriver på deres hjemmeside at de bryder altså ikke loven, de gør intet forkert.. Er man nød til det, så er de sgu godt klar over at det ikke er helt godt det de har gang i..
Hvis man får en Dell skærm, og er tilfreds med den, så er der ingen problemer med Dell, deres service brokker ingen sig over osv.. Det er kun de få hvor produktet ikke lever op til deres forventning det går ud over..
Det er 100% sikkert at de satser på at de folk som ønsker at benytte sin returret, tænke igen, hvis de skal betale f.eks. 40% af prisen for at komme af med skærmen.. De håber at folk så kan leve med de ting de ikke var helt tilfredse med..
At jeg skriver at der er for mange Dell-fans her på siden, så var det mest af alt for at holde min pointe kort og kontant, at det virker som om jeg prikker til dig personligt, var ikke min mening, det må du undskylde..
-----
Det er i dag meget få producenter der satser på at sælge få gode produkter.. Langt de fleste producenter satser på mindst 2 slags kunder, og mange satser endda på 3.. Det kunne være: Godt Igang, Meget for Pengene og High-End
Nogle gange giver det sig selv hvad der er hvad, nogle gange viser prisen det, men få gange bliver man altså snydt.. Og det er i disse tilfælder man som forbruger har en mulighed for at gøre noget(returret) - Den del skider Dell på, de er 100% ligeglade med forbrugeren, det er min holdning..
Det var ikke ret svært eller dyrt for Dell at løse dette problem, hvis de endelig ville, men det vil de ikke.. De kunne som snakket om mange gange, sælge/udstille deres produkter i butikker, enten deres egen butik, eller kæder.. Eller de kunne lade folk betale fragten til et opsamlingslager placeret i Danmark, og selv betale fragten fra Danmark til Holland, som så mange andre gør, det er meget få der har det endelige lager i lille Danmark..
Dell er så ligeglad med mig som forbruger, så derfor må jeg sige at jeg er SÅ ligeglade med dem, gode skærme eller ej..
--
Igen yakken, jeg er negativ, ikke på dig, men på Dell, at jeg fik det skrevet på en dum måde, beklager jeg..
Computer 1: NEC 20WGX² Pro
Computer 2: Philips 230WP7NS