Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kongen
Takker mange gange for det link! Har lige set th42pz85 til salg her http://shop.ccproshop.dk/product.asp?pr ... 88&lang=dk og prisen ser da fin ud... Ser ud til at man må vente til 50pz80 eller pz800 kommer; er spændt på prisen.

Er der nogen der kan fortælle mig om der er plasma buzzing ved disse tv ? er der blæsere på og hvis der er støjer de ?
Af Bliss
er jo lidt svært at svare på taget i betragtning at de ikke er udkommet, ingen har dog nævnt det i forbindelse med PX80, så umiddelbart ville jeg sige nej
Af kongen
Ja kan godt se den var lidt malplaceret - det jeg tænkte på var netop px80: kan du sige om det har blæser ?
Af Puryx
Jeg har et Panasonic 42" PX80 - jeg er temmelig sikker på at den ikke har en blæser. Der er en lille smule "snurren" hvis man stikker hovedet ned bag skærmen mens den er tændt - men ellers er det for et MEGET lydløst TV.

Correct me if I'm wrong.
Af kongen
Tak for det svar - Lidt støj vil der jo nok altid være - alle strømforsyning larmer trods alt uanset om der er blæser eller ej.Og når man skal så tæt på som du beskriver så er det jo ikke noget problem at leve med.
Af TYBO
Vildt nok:

30.000:1 Native kontrast
1.000.000:1 Dynamisk kontrast