Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holm86
Hej.

Jeg står snart og skal til og have mig en LCD skærm og har længe gået og overvejet at købe samsungs LE40F86 ... men den falder hele tiden i pris (hvilket jo er godt) men betyder vel også at en ny model er på vej?

Vil jo gerne bruge ca 15.000,- som F8'eren kostede til at starte med men den er jo helt nede i 11.000,- nu. Derfor vil jeg gerne vente og se hvad der kommer inden for de nærmeste måneder og her kommer mit spørgsmål så.

Ved i om Samsung lancerer en ny skærm snart?? og hvilket prisleje vil den ca ligge i? og hvilke spec's ?
Af noel.dk
Holm86 skrev:Hej.

Jeg står snart og skal til og have mig en LCD skærm og har længe gået og overvejet at købe samsungs LE40F86 ... men den falder hele tiden i pris (hvilket jo er godt) men betyder vel også at en ny model er på vej?

Vil jo gerne bruge ca 15.000,- som F8'eren kostede til at starte med men den er jo helt nede i 11.000,- nu. Derfor vil jeg gerne vente og se hvad der kommer inden for de nærmeste måneder og her kommer mit spørgsmål så.

Ved i om Samsung lancerer en ny skærm snart?? og hvilket prisleje vil den ca ligge i? og hvilke spec's ?
Der er ik noget lige på trapperne, og hvis der indenfor kort tid kommer noget nyt, så vil denne model også starte "højt". F86'eren har en SUPER pris lige pt., så jeg vil bare sige køb! Det er et rigtig godt køb til prisen, og venter man med at købe, så kommer man til at vente for evigt ;-) Der er altid noget nyt på vej.
Af Holm86
ja ved godt man kan vente for evigt da der hele tiden kommer noget bedre :) at købe TV idag er jo som at købe computer ...

men havde bare hørt lidt om at der skulle komme et nyt samsung med dobbelt så hurtig responstid osv i april/maj i år ...

men vil du ellers sige god for F8'eren??

skal nemlig bruges til PS3 bla og var hjemme hos en og spille PS3 på en M86 igår og syntes der var lidt ghosting på bolden i fifa f.eks.
Af noel.dk
Holm86 skrev:ja ved godt man kan vente for evigt da der hele tiden kommer noget bedre :) at købe TV idag er jo som at købe computer ...

men havde bare hørt lidt om at der skulle komme et nyt samsung med dobbelt så hurtig responstid osv i april/maj i år ...

men vil du ellers sige god for F8'eren??

skal nemlig bruges til PS3 bla og var hjemme hos en og spille PS3 på en M86 igår og syntes der var lidt ghosting på bolden i fifa f.eks.
Helt bestemt, F86'eren er et super frækt TV. Jeg har ikke set den med fodbold/fodbold spil, men mange andre signaler og den er fed. Det var den der havde stået i min stue hvis den havde DVB-C tuner indbygget :-)
Af Kim Heng
Jeg har f86, og det ser super godt ud med ps3 og fifa. Ja for den sags skyld også andre spil... Især burnout paradise..
Af Holm86
Hva er der med det Toshiba tv?? :)