16 apr 2021, 20:08
jeg vil gerne købe et 55" cx oled, men kunne først få tid kl 9:10, de åbner kl 7 og lukker 20personer ind hvert 10 min, så mon ikke de er væk inden jeg kommer
Rasmus Larsen skrev: ↑26 apr 2021, 08:09 Jeg synes, at Bilka og Føtex er gode til at gøre gode tilbud utilgængelige for online-handlende. Det er vel tanken - få folk ud i varehusene, så de også impulskøber toiletpapir mv.Ja, de havde også CX 65 til 11.111 kr., CX 55 til 8.844 kr. og CX 48 til 8.888 kr. - også selv om de ikke er i denne uges tilbudsavis. Disse priser har dog fundet vej til online-butikken, om end CX 55 ikke er på lager online i skrivende stund.
Kenneth Pedersen skrev: ↑26 apr 2021, 08:30 Jeg købte 77" LG CX sidste gang Power solgte det til 19.999. Jeg fik det leveret d 25/3 og det kunne desværre heller ikke tænde. Det tog mig 14 dage at få nogle hos Power til at oprette det korrekt i deres systemer, så jeg kunne få sat en ombytning i gang. Og da de var så længe om at reagere var deres lagre blevet tømt i mellemtiden. Ret frustrerende process. Jeg fik endeligt et fungerende tv i torsdags d. 22 april.Ja, det er virkelig frustrerende med nyt tv og det så ikke fungerer... Ved ikke med Oled tv i forhold til opbevaring, idet sælger udleverede min og fortalte, at kassen var lidt beskadiget idet de står på højkant på deres lager i Horsens grundet pladsmangel
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.