Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DanielPT
Torben Rasmussen skrev: 04 mar 2021, 09:35 Jeg spiller også Control lige nu, da den ser vildt godt ud på PS5, men den har også en rigtig trist stemning, som man bestemt ikke bliver i godt humør af. Det er måske blot noget med den triste årstid, som forstærker effekten, men jeg synes jeg i stigende grad er begyndt at lægge mærke til hvilken sindsstemning man sidder tilbage med når spillet slukkes, og her vinder LoU2 og Control ikke.

Jeg tror Maquette skal have en chance.
Ej hvor er det sjovt du nævner det Torben. Jeg har heller ikke den vilde lyst til TLOU2 pga. stemningen. Jeg synes Vaheim på pc med min bror er så mega fedt! :)
Af DanielPT
Rasmus Larsen skrev: 04 mar 2021, 10:19 Jeg slår lige endnu et slag for Sackboy. Det bliver man glad af at spille, særligt sammen. Der er mange timers underholdning og de sidste baner er meget udfordrende. Skriv herinde, når I har klaret "Little Big Finale" 8-)
Fedt. Kan man spille co-op i sackboy? :)
Brugeravatar
Af bendix
Det næste Assasins Creed rygtes at foregå i det gamle Japan i Tokyo.
Hvis det er rigtigt håber jeg de finpudser Combat.

Efter jeg spillede Ghost of Thushima føles Vikingen i Valhalla ret sløv i det. Så for guds skyld, spil Valhalla før Ghost of Thushima :D
Vedhæftede filer
Screenshot_20210304-104253_Twitter.jpg
Screenshot_20210304-104253_Twitter.jpg (268.52 KiB) Vist 1916 gange
DanielPT skrev: 04 mar 2021, 10:43Fedt. Kan man spille co-op i sackboy? :)
Jep, op til 4 lokalt. Det er på samme skærm, altså ikke opdelt i segmenter på skærmen. Nogle ekstrabaner kræver, at man er mindst 2 spillere. Der er også online-multiplayer, men det har jeg ikke prøvet.

Men man skal have fat i ekstra DualSense controllere. Man kan ikke bruge DualShock fra PS4.
Af Beckham
Wow...det er var alligevel meget, også Covid taget i betragtning. Har de bedre priser derovre? Er klar over dt godt kan have nogle gode offers on and off i Playstation Store, men generelt synes jeg ofte deres vejl. udsalgspriser snildt kan ligge et par 100 kroner over prisen på Pricerunner.
Brugeravatar
Af bendix
Ja I følge det link der er i artiklen, til en anden artikel var digitalt salg på 52% i 2019 så altså stadig majoriteten.

Men jeg er enig i at der kan være langt mellem tilbuddene på PS store for det samme spil. Feks så koster Valhalla nu 335 hvor det i sidste uge var fuld pris. Hvor man fysisk måske altid kan finde det reduceret og sælge det igen uden det store tab.
Men efter jeg købte PS5 er jeg blevet overrasket over priserne på PS store. Man kan følge lidt med i udviklingen her hvor der også står hvor længe kampagnerne kører. Der startede feks en kampagne d 2 marts til 17. Men der kan godt overlappes med andre.

Mit forbrugsmønstre ville nok også vise at hvis jeg hoppede i Bilka og købte et spil, så røg der nok lidt ekstra i kurven samt benzin. Købte jeg det fysisk online så er det selvfølgelig nemmere ikke at lade sig friste :-)
https://platprices.com/en-dk/
Af Beckham
Klart...hvis du kører i Bilka eller lignende vil der helt sikkert være andre ting som kan friste også. Men omvendt kan disc udgaverne jo også bestilles online..:-)
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 236