Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars J
Så fik jeg da lige en PS5 i fødselsdagsgave af konen. Levering på fredag via Salling. Noget jeg skal være opmærksom på ved tilslutning/opsætning til mit lg65c8/lgsk9y setup udover manglende hdmi 2.1 ?
Af Beckham
Øv...men ja..det er jo nok ikke helt uventet verdenssituationen taget i betragtning. Mange ting kan klares hjemmefra, men umiddelbart vil jeg tro en kreativ branche som spilbranchen kan være lidt mere udfordret på den front. De kan nok ikke løse alt på en bærbar..:-)
Brugeravatar
Af bendix
Spændende med Play at home som giver gratis spil og det kræver ikke PS+plus.https://blog.playstation.com/2021/02/23 ... ssion=true

Marts måneds PS+ spil bliver annonceret i morgen. Jeg skiver dem her hvis det ikke er nævnt i tråden.

Der udarbejdets lister for opdaterede ps4 spil der kører med 60fps. Den næste AAA er Avengers som d 18/3 får en opdatering med 4k 60fps samt forbedret grafik og haptic feedback. Den er på bud til 275kr på PS store pt med gratis opgradering. Spillet skulle efter sigende være ok i kampagne, men ret ringe i multiplayer.

Og d 26 er der State of Play hvor Sony taler om 10 kommende titler.
Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 kommer i en udgave optimeret til PS5 (og Xbox Series X og Switch) den 26. marts: https://blog.playstation.com/2021/02/23 ... -march-26/

Major features include:
- 120 FPS @1080p
- Native 4k @60FPS
- SSD & Immediacy
- Haptic feedback via the DualSense wireless controller
- Spatialized Audio
- High Fidelity Atmospherics
- Activities and Game Help
- Cross-Gen Progression
Brugeravatar
Af bbplayer
Ved ikke om det var hensigten eller tidligere annonceret.

Power siger på deres LiveTV at de første 500 som har tilmeldt sig deres kundeklub, får en link sendt og kan købe en PS5 uden at stå i kø eller andet, man skal bare udtrækkes imellem de første 500 som tilmeldte sig.
Måske er nogen heldig, jeg var allerede medlem ;(
Brugeravatar
Af bendix
Ja det var lidt en tynd omgang. De har stadig ikke annonceret PS+ spillene for marts.

Er det ikke 1 PS5 (oddworld i APRIL) samt 2 PS4 hver måned?
Af Sploink
Jo der plejer også at være PS4 imellem, har de bare ikke annonceret.
Syntes dog det er lækkert PS5 ejerne for Oddworld. Ligesom med Bugsnax. Man kan jo bare tilføje det til sit bibliotek, hvis man ikke har en PS5 endnu.
Syntes også State Of Play var en lidt tynd omgang. Havde da selv håbet på en opdatering af Forbidden West.
Måske der kommer et show senere hen.
Mulighed for at udvide SSD på PS5 bliver klar til sommer, ifølge Bloomberg.

Sony to Open PlayStation 5 for Storage Upgrades in Summer

Den dårlige nyhed er, at udvidelse af SSD vil indebære, at køleren i PS5 også kører i højere tempo.

Jeg ved ikke med jer, men lagerpladsen i min PS5 er allerede så godt som fuld. Jeg kan sagtens slette nogle spil, men 666GB er bare ikke særligt meget til moderne spil.
Brugeravatar
Af bendix
Jeg har også haft min fyldt (digital version) mange gange. Men det tager ikke lang tid at downloade igen. Jeg fik dog refunderet pengene for Cold War pga en bug det fik PS5 til at fryse og udsende en sindsygt høj skinger lyd. Det fyldte 160-180GB. Gakket størrelse
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 236