Log ind med sociale netværk
01 mar 2008, 15:37
For 10.000 kr. kan du næsten få et Panasonic PX80... Der vil ingen konkurrence være mellem de to.
01 mar 2008, 17:54
Jeg har selv været meget tæt på at købe et af LG's TV med indbygget HDD, men da jeg gennem mit arbejde kender til fejl og lign. på forskellige mærker af fladskærme ved jeg at LG oftest (til LG ejere: oftere end andre kendte mærker!) skuffer i kvalitet - og turde derfor ikke tage chancen (ellers et super fedt tv)
Har desuden læst en del om præcis den model dér på engelske forums og der er en hel del som er mere end utilfredse med billede kvaliteten, en del oplever ligefrem uforklarlige pixel fejl "hist og her" og sløret billede fra digitale kilder.
Spørger man en rigtig fagmand omkring TV med indbygget HDD vil svaret være at der ikke findes noget i ordentligt kvalitet endnu. Jeg har selv været hele nettet og halvdelen af landet rundt for at finde en ordenligt fladskærm med HDD - og jeg tror sgu "fagmændende" har ret... Har søgt siden oktober...
Har desuden læst en del om præcis den model dér på engelske forums og der er en hel del som er mere end utilfredse med billede kvaliteten, en del oplever ligefrem uforklarlige pixel fejl "hist og her" og sløret billede fra digitale kilder.
Spørger man en rigtig fagmand omkring TV med indbygget HDD vil svaret være at der ikke findes noget i ordentligt kvalitet endnu. Jeg har selv været hele nettet og halvdelen af landet rundt for at finde en ordenligt fladskærm med HDD - og jeg tror sgu "fagmændende" har ret... Har søgt siden oktober...
06 mar 2008, 22:54
Jeg endte sgu alligevel med at købe det LG LT75
Det jo en billig løsning...får det tirsdag.. er spændt på at høre hvor meget den hdd larmer... vender lige tilbage :J
Det jo en billig løsning...får det tirsdag.. er spændt på at høre hvor meget den hdd larmer... vender lige tilbage :J
18 maj 2008, 18:02
det sgu ok, det larmer ikke så meget som jeg havde forventet. (lægger slet ik mærke til det ved brug)Billede kvaliteten er fin også med hdmi.*** Tekst tv er dog pænt langsom (står ellers på nettet det skulle være ventefri) og skift mellem tv/av/hdmi er også ret sløjt..men ellers fint tv.. *** det laver et underligt farveskift når der er meget hvid baggrund, fx sne og lign. - og ja jeg har prøvet at ændre indstillinger på alt, lige fra superhvid til intelligent øje osv... overvejer at ringe ind til support og høre..
22 maj 2008, 14:10
Jeg har haft 42pt85 altså plasma udgaven siden jul.
Jeg er godt tilfreds med billedet dog skal man have adgang til digitale signaler for at få glæde af TV'et. Lidt problemer med burn in.
Jeg bruger HDD tit. Det lyder som blær, men det er faktisk fedt, at kunne spole i direkte udsendelser.
Desværre har jeg haft seriøse problemer med små grønne pletter/stjerner i forbindelse med brug af HDMI. På værksted 2 gange og reperatøren er netop kørt efter onsite reperation for sidste gang - og uden held. Udskiftning af motherboard hjalp lidt, men de små grønne stjerner var der stadig.
LG ringede så 1 time efter og jeg får et nyt fjernsyn i næste uge! Rigtig fin service fra LG og afhentning/levering uden brok og problemer.
Jeg købte det det i sin tid hos Justbuyit - de var billigst og leverede for 59,-
Jeg er godt tilfreds med billedet dog skal man have adgang til digitale signaler for at få glæde af TV'et. Lidt problemer med burn in.
Jeg bruger HDD tit. Det lyder som blær, men det er faktisk fedt, at kunne spole i direkte udsendelser.
Desværre har jeg haft seriøse problemer med små grønne pletter/stjerner i forbindelse med brug af HDMI. På værksted 2 gange og reperatøren er netop kørt efter onsite reperation for sidste gang - og uden held. Udskiftning af motherboard hjalp lidt, men de små grønne stjerner var der stadig.
LG ringede så 1 time efter og jeg får et nyt fjernsyn i næste uge! Rigtig fin service fra LG og afhentning/levering uden brok og problemer.
Jeg købte det det i sin tid hos Justbuyit - de var billigst og leverede for 59,-
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto