Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
Iøvrigt når det kommer til disc. vs digital......det er da nogle vanvittige priser de har inde på PS Store på nogle af titlerne. Bemærkede at en standard FIFA 21 koster 579. Kan jo købes til det halve ude i Bilka...hvis det er priserne fremover, så er jeg da glad for at jeg fik fat i en med disc drev..:-)
Brugeravatar
Af bendix
FIFA 21 står til 195.72 på PS store. Bundle med både PS4 og PS5.

Jeg købte digital versionen af flere grunde, pga bekvemmelighed og også fordi jeg tænkte den var nemmest at få fingrene i. Jeg troede egentlig Jeg skulle betale overpris fir spil. Men jeg syntes egentlig tilbuddene har været fine.
Waqas skrev: 02 feb 2021, 10:33
Rasmus Larsen skrev: Opdatering: Det sker den 4. februar, oplyser Elgiganten.
Begge versioner, eller kun disc som hos power?
Man skal tilmelde sig et eller andet hos Elgiganten for at få flere detaljer. Jeg har ikke klikket igennem, men mon ikke det er disc-udgaven? Sony forsøger vel nok at maksimere omsætning i disse tider, hvor der er så massiv efterspørgsel.
Af Beckham
bendix skrev: 02 feb 2021, 11:23 FIFA 21 står til 195.72 på PS store. Bundle med både PS4 og PS5.

Jeg købte digital versionen af flere grunde, pga bekvemmelighed og også fordi jeg tænkte den var nemmest at få fingrene i. Jeg troede egentlig Jeg skulle betale overpris fir spil. Men jeg syntes egentlig tilbuddene har været fine.
Ok..ja...kan godt se at de har en eller andne special FUT edition til 195,72. Det er så billlig nok. Men standard versionen står stadigvæk til 579...skørt.

Jeg har personligt ikke kigget så meget efter tilbud på PS Store på det seneste. Men over de seneste år af mit PS4 ejerskab synes jeg nærmest altid at digital udgaven er\var dyrere end disc udgaven. Men det bliver da lidt spændende om de holder fast i disc udgave i næste generation. Hvis de dropper den kan det godt gå hen at blive temmelig dyrt at handle spil digitalt....så er der jo nærmest ingen konkurrence.
Brugeravatar
Af bendix
Beckham skrev: 02 feb 2021, 13:13
bendix skrev: 02 feb 2021, 11:23 FIFA 21 står til 195.72 på PS store. Bundle med både PS4 og PS5.

Ok..ja...kan godt se at de har en eller andne special FUT edition til 195,72. Det er så billlig nok. Men standard versionen står stadigvæk til 579...skørt.

Jeg har personligt ikke kigget så meget efter tilbud på PS Store på det seneste. Men over de seneste år af mit PS4 ejerskab synes jeg nærmest altid at digital udgaven er\var dyrere end disc udgaven. Men det bliver da lidt spændende om de holder fast i disc udgave i næste generation. Hvis de dropper den kan det godt gå hen at blive temmelig dyrt at handle spil digitalt....så er der jo nærmest ingen konkurrence.
Ja hvis Sony gik all digital så tror jeg også forbrugerne taber, med mindre alt bliver abonnement baseret. FIFA ultimate Edition står så til 275kr derinde. Men hvorfor skal der i det hele taget være så mange forskellige udgaver 🤷‍♂️
TBC skrev: 01 feb 2021, 22:39 Control udkommer i morgen i en next-gen version på den nye konsol-generation, men nye features.
Digital Foundry har som altid set på hvilke settings det har været muligt at føre med over på next-gen konsollerne og på alle de områder oplevelsen er blevet løftet over forrige konsol-generation.
Pis. Nu er jeg jo nødt til at prøve det igen. Jeg orker bare næsten ikke, at skulle starte forfra. Der er lagt en del timer allerede :(
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 236