Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvis du kan sætte en POE-injector i afsender-enden, så kan du få nogle ret kompakte switches, som ikke skal have ekstra strøm og har 4 porte. Jeg bruger selv en fra Ubiquiti som forsyner TV, PS4 og ATV. Den får strøm fra min store switch i bryggers via POE.

Billede
Torben Rasmussen skrev:Hvis du kan sætte en POE-injector i afsender-enden, så kan du få nogle ret kompakte switches, som ikke skal have ekstra strøm og har 4 porte. Jeg bruger selv en fra Ubiquiti som forsyner TV, PS4 og ATV. Den får strøm fra min store switch i bryggers via POE.

Billede
Takker Torben, lyder som go ide, har samme teknikrum i nærheden, næsten samme setup som dit.
Men vil det så sige at den compact switch kan fungere med poe, altså ikke nødvendigt med usb tilslutningen så? Billede
Senest rettet af jsj 05 dec 2020, 09:32, rettet i alt 1 gang.
jsj skrev: 05 dec 2020, 08:45
MichaelA skrev:Tænkte jeg lige ville dele et billede af mit nye Eclipse 2nd Generation med gruppen, som blev leveret i går. Var i tvivl om jeg skulle vælge den nye lyse egfront, men syntes sgu det ser meget godt ud.
download/file.php?mode=view&id=2306&sid ... 51d631506c
DET ser fedt ud/ tillykke BilledeBilledeBillede- megaflot, og tænker lyden er ligesådanBillede
Takker, og jo lyden har også fået et løft log faktisk spiller Eclipse alene ganske godt!
Vild model. Vores nye hus er meget større end det nuværende, så mit 65” kommer til at se helt vildt småt ud på væggen. Knægten mente, at vi bare skulle hente et 100”... 77” Harmony ville dog ikke være et dårligt kompromis Billede

Billede
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15