Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
Jeg vil tro at det bedste bud er Elgiganten eller Salling Group (Føtex/Bilka), da det nok er de største forhandlere.
Af Beckham
Ikke noget nyt i forhold til Coolshop ordrene. Men de kunne jo heller ikke oplyse os om hvor vi er\var i køen, så det er nok lidt et lotteri på den front. Men jo heller ikke sikkert at Coolshop får deres leveringer fra samme sted som Elgiganten og co.
Brugeravatar
Af bendix
alindegaard skrev: 04 dec 2020, 08:39
bendix skrev: 04 dec 2020, 06:57
alindegaard skrev: 04 dec 2020, 06:44 Jeg har fået besked i går aftes fra Bring og Coolshop om at den er på vej.
Fedt 👍 hvornår bestilte du hos coolshop?
Den 19. November. Så jeg var en af de heldige :)
Det var mere det præcise tidspunkt for T få en fornemmelse af om de følger køen korrekt. Og var det en digital eller disc version

Tak for hjælpen 😊
Af Appz
Hej,
Ifølge Elgiganten skulle jeg modtage min ps5 i dag. Men jeg har dog ikke hørt noget fra bring endnu..

Er der andre der står i samme situation?

Jeg har snakket med Elgiganten flere gange men de er ikke megen hjælp.
Af bangarang
Appz skrev: 04 dec 2020, 09:17 Hej,
Ifølge Elgiganten skulle jeg modtage min ps5 i dag. Men jeg har dog ikke hørt noget fra bring endnu..

Er der andre der står i samme situation?

Jeg har snakket med Elgiganten flere gange men de er ikke megen hjælp.
Jeg står i præcis samme situation. Fik en ordrebekræftelse kl. 12:05 d. 19/11, og den skulle have været afsendt i går. Har intet hørt.
Af J.Rath
Spændende. Så begynder der måske at ske lidt for os som ikke var i forreste række. Jeg bestilte også hos coolshop d. 19, men det var der nok et par stykker ellers der også gjorde.
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 236