Log ind med sociale netværk
19 nov 2020, 12:18
Hmm. Fik indtastet nem id men så gik det i ged. 
Sent from my iPhone using Tapatalk

19 nov 2020, 12:22
Jeg fik fat i den på fætter BR. De var væk på et minut. Nu har jeg en lillebror og en nevø der bliver mega glade til jul 
19 nov 2020, 12:28
Bilka helt klart ikke klar til presset

19 nov 2020, 12:31
Hehe..ja..kan se at hvis man på Bilka søger på Playstation 5 lige nu, så kommer der bare Iphones frem..:-)
19 nov 2020, 13:04
Fået bekræftelse på at den ligger og venter på mig i pakkeboksen nu - det blev alligevel en god torsdag.
19 nov 2020, 13:09
Ja...jeg nåede heller ikke længere end levering. Og nu er der ikke flere kan jeg se.
Så er sidste håb i denne omgang vel efterhånden Coolshop....har dog ikke set at de har meldt noget officielt ud.
Så er sidste håb i denne omgang vel efterhånden Coolshop....har dog ikke set at de har meldt noget officielt ud.
19 nov 2020, 13:11
Ja det tror jeg også er sidste vej Beckham, megs ærgerligt. Specielt fordi mange af os var ude i rigtig god tid ved Proshop
19 nov 2020, 13:15
Skærmbillede 2020-11-19 131020.jpg (94.89 KiB) Vist 2049 gange
Var en af dem som bestilte hos Proshop d.18/9.
Har af flere omgange forsøgt at reservere/købe, før og nu på release dag.
Var spot on med Power, 10:00.01, opdaterede ved bestilling i 30 sek, og wupti, så var det ikke en mulighed..
Prøvede Elgiganten kl. 12:00.01 og gik i selv sving. Opdaterede og så var PS5 i disk version væk.
Prøvede flere gange efterfølgende, fandt den ude på "forsiden" for ps5 launch, lagde i kurv, blot med beskeden at der ikke var flere på lager.
Opdaterede af frustration 5 min senere, og pludselig ryger jeg i kø og kan nu lægge i kurv og gå til betaling... Da jeg så skal betale... stopper festen.. Ingen kendt leveringsdato i gult, ring venligst til kundeservice..
Og ingen mulighed for betaling. Jeg opdaterede efterfølgende flere gange i vandtro. Efter 4 min, lod billede stå ryger jeg pludselig til nemid betaling.. og alt kører som smurt igennem..
Til levering d.4 dec. Har ringet og fået ændret bekræftet og rettet leverings adresse.
Tror nok min 9 årige søn får en god Jul..
Har af flere omgange forsøgt at reservere/købe, før og nu på release dag.
Var spot on med Power, 10:00.01, opdaterede ved bestilling i 30 sek, og wupti, så var det ikke en mulighed..
Prøvede Elgiganten kl. 12:00.01 og gik i selv sving. Opdaterede og så var PS5 i disk version væk.
Prøvede flere gange efterfølgende, fandt den ude på "forsiden" for ps5 launch, lagde i kurv, blot med beskeden at der ikke var flere på lager.
Opdaterede af frustration 5 min senere, og pludselig ryger jeg i kø og kan nu lægge i kurv og gå til betaling... Da jeg så skal betale... stopper festen.. Ingen kendt leveringsdato i gult, ring venligst til kundeservice..
Og ingen mulighed for betaling. Jeg opdaterede efterfølgende flere gange i vandtro. Efter 4 min, lod billede stå ryger jeg pludselig til nemid betaling.. og alt kører som smurt igennem..
Til levering d.4 dec. Har ringet og fået ændret bekræftet og rettet leverings adresse.
Tror nok min 9 årige søn får en god Jul..
Vedhæftede filer
19 nov 2020, 13:28
synes ikke jeg kan finde playstation 5 hos Coolshop ?
kun spil og tilbehør
kun spil og tilbehør
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto