Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
Torben Rasmussen skrev: 19 nov 2020, 10:33 Siden veksler mellem "udsolgt" og "put i kurv" lige nu. Det virker mærkeligt, hvis der skulle sidde folk derude, som er i tvivl om de gider købe den nu hvor de har mast sig frem i køen. Jeg gider ikke spilde mere tid på deres webshop.
Ja det samme her, jeg ventede indtil 10:15 hvis nogle fortrød. Og der blev kurven grøn flere gange uden held. Jøsses en launch altså 🙄
Brugeravatar
Af bbplayer
bendix skrev: 19 nov 2020, 10:14 I forhold til elgiganten, har de meldt ud officielt at de åbner ved 12 tiden?
Billede

Ingen garanti for dette billede er ægte, det kan være manipuleret.
edit: Reddit link er slettet, så nok bare fake news.
Siden meldingerne om forsinkelser begyndte her i tråden har vi forsøgt at få Nordisk Film og PR-bureauet i tale. Nordisk Film ønsker dog ikke at udtale sig om de konkrete udmeldinger fra de mellemstore forhandlere.

Jeg tror dog det står klart for os, der læser med her i tråden, at leverancerne prioriteres til de største forhandlere (også siden flere af dem kan åbne for ekstra bestillinger i dag). Det er nok der man skal søge hen, hvis man vil have en konsol snarest muligt.

Vi har også spurgt lidt rundt her og der. Det vi hører alle steder er, at der er meget høj efterspørgsel på PS5 i Danmark. Der kommer heller ikke, så vidt vi hører, hverken PS5 eller Xbox Series X/S konsoller til bestilling på Black Friday. Der er slet ikke leverancer nok og efterspørgslen er for høj til at det giver mening at begyndte at køre tilbudspriser.

PS5: Forudbestillinger udskudt til 2021 hos flere forhandlere
Af Jannik K.
Bring har netop været forbi med min PS5 Disc Edition.
Den kan kun liiige være i mit møbel 😂😱

Der er firmware opdateringer til både konsollen og controlleren.

Edit: Det er supernemt at logge på PS5 første gang via PSN app’en på telefonen.

Edit 2: Ved overførsel af data fra min PS4 Pro, giver PS5 mig kun 510GB ledig plads.
Senest rettet af Jannik K. 19 nov 2020, 12:06, rettet i alt 2 gange.
Af J.Rath
Jeg er selvfølgelig stadig lidt sur og indebrændt på Dustin, men denne mail der lige er tikket ind hjælper ikke på det.

Hej!

Hermed en opdatering på din Playstation 5 forudbestilling og din ordre xxxxx!

Efterspørgslen efter Playstation 5 er stor og leverandørerne har svært ved at levere tilstrækkeligt med enheder til forhandlerne.

Hos Dustin sender vi nu Playstation 5 til de kunder, som ligger forrest i køen. De kunder, der modtager levering om kort tid, har allerede modtaget en email med leveringsinformation.

Vi sender efterfølgende til alle andre kunder i køen efterhånden som vi modtager flere Playstation 5 på lager, men vi regner ikke med at modtage flere inden årets udgang, dvs. vi regner ikke med flere leveringer i 2020.

Da vi på nuværende tidspunkt afventer leveringsinformation, vil vi bede dig om ikke at kontakte kundeservicen med henblik på en leveringsstatus.

Du vil blive opdateret løbende om din leveringsstatus, og du kan selvfølgelig også følge med på ”Min Konto” på www.dustin.dk.

Vi gør hvad vi kan for at levere hurtigst muligt og vi holder dig opdateret.

Mvh.

Dustin

Så ikke rigtig nogen opdatering
Jeg ender nok med at annullere min ordre hos Dustin og så må jeg tage hvad der bliver ledigt andre steder senere. Det virker ikke som om, at man ligger specielt godt i feltet til at få noget fra dem. Det bliver ikke en 2020-event at spille på PS5 kan jeg se.
Af J.Rath
Hverken Bilka, Føtex eller Elgiganten kan tilsyneladende håndtere det store pres.
Jeg kan ikke få lov til at putte noget i kurven.

Jeg fik faktisk puttet en i kurven hos Føtex, men der er fejl under levering. Såå..
Senest rettet af J.Rath 19 nov 2020, 12:09, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 236